Ok, heel gek probleem...
Ik heb sinds kort een senheise 150 en wil weer lekker gaan ouwehoeren op ventrilo...
Nou heb ik alle instellingen van zowel ventrillo als windows helemaal goed staan (al eerder erg veel ruzie mee gehad, toen had ik mic boosting aan, (dus die +20db) terwijl die dus uit moest).
Maar nu ga ik op vent of TS, ik test men input en ik hoor gewoon niets...
Ga ik naar windows sound controls en set ik de microfoon dinges aan bij opnemen en tik ik tegen men mic dan hoor ik die gewoon goed, praten whatever, ik hoor het gewoon netjes.
Maar in TS/Vent hoor ik mezelf compleet NIET!
heb echt alles al 20 keer nagelopen maar snap maar niet wat er mis kan zijn...
Heeft iemand hier nog een geniale ingeving waar het aan kan liggen?!
thanx
en ja, ik heb search gebruikt, had ik daar bevredigend antwoord gezien, dan had ik niet gepost ^^
Ik heb sinds kort een senheise 150 en wil weer lekker gaan ouwehoeren op ventrilo...
Nou heb ik alle instellingen van zowel ventrillo als windows helemaal goed staan (al eerder erg veel ruzie mee gehad, toen had ik mic boosting aan, (dus die +20db) terwijl die dus uit moest).
Maar nu ga ik op vent of TS, ik test men input en ik hoor gewoon niets...
Ga ik naar windows sound controls en set ik de microfoon dinges aan bij opnemen en tik ik tegen men mic dan hoor ik die gewoon goed, praten whatever, ik hoor het gewoon netjes.
Maar in TS/Vent hoor ik mezelf compleet NIET!
heb echt alles al 20 keer nagelopen maar snap maar niet wat er mis kan zijn...
Heeft iemand hier nog een geniale ingeving waar het aan kan liggen?!
thanx
en ja, ik heb search gebruikt, had ik daar bevredigend antwoord gezien, dan had ik niet gepost ^^
[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-03-2006 22:25 ]
Battle.net Spud#2543