[XP] Snelkoppeling maken verboden

Pagina: 1
Acties:

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik wou net een snelkoppeling maken op mijn bureaublad, POEF, een error! :?
quote: Windows XP
rundll32.exe - Entry Point Not Found
The procedure entry point _initlc2m could not be located in the dynamic link library msvcrt.dll.
En daarna:
quote: Windows XP
RUNDLL
Error loading appwiz.cpl

The specified procedure could not be found.
(Dikgedrukt is de titel van het schermpje.)

Enig idee hoe ik dat kan oplossen? Het is trouwens niet alleen op het bureaublad, gewoon overal. :/

EDIT: Beetje Googlen levert wel gelijkwaardige foutmeldingen op, maar een oplossing ben ik nog niet tegengekomen...

[ Voor 11% gewijzigd door Tanuki op 08-03-2006 20:57 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Tanuki
  • Niet online
Het moet niet gekker worden.... Ik probeer de event viewer op te starten, zelfde error!

Hoe kan dit?! :r

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Tanuki
  • Niet online
Ik dacht... Laat ik eens gek doen, ik reboot mijn PC een keer.

En nu werkt het wel weer.... Iemand enig idee wie of wat deze fout heeft kunnen veroorzaken? Het lijkt me niet echt een feature van Windows. }) :z

Verwijderd

CelestialCelebi schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:16:
Ik dacht... Laat ik eens gek doen, ik reboot mijn PC een keer.

En nu werkt het wel weer.... Iemand enig idee wie of wat deze fout heeft kunnen veroorzaken? Het lijkt me niet echt een feature van Windows. }) :z
Kijk nu nog eens in je eventviewer.... ;) en bekijk logboeken Toepassing.
Daar zou waarschijnlijk wel wat instaan...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

CelestialCelebi, Zou je als je zelf de laatse reactie hebt geplaatst je laatse bericht willen bewerken in plaats van steeds een nieuwe reactie te plaatsen? :)

• Tanuki
  • Niet online
Nee. Er staat niets in de event viewer... De meldingen die ik kreeg staan er wel in, maar er staan verder geen errors....

Lift: Ik dacht dat wat ik deed wel toegestaan was... Het waren niet direct aanvullingen op de posts, maar meer dat ik verder was met het probleem. :Y) Maar ik zal er aan denken in het vervolg. (8>

Pagina: 1