PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Het moet niet gekker worden.... Ik probeer de event viewer op te starten, zelfde error!
Hoe kan dit?!
Hoe kan dit?!
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik dacht... Laat ik eens gek doen, ik reboot mijn PC een keer.
En nu werkt het wel weer.... Iemand enig idee wie of wat deze fout heeft kunnen veroorzaken? Het lijkt me niet echt een feature van Windows.
En nu werkt het wel weer.... Iemand enig idee wie of wat deze fout heeft kunnen veroorzaken? Het lijkt me niet echt een feature van Windows.
Verwijderd
Kijk nu nog eens in je eventviewer....CelestialCelebi schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:16:
Ik dacht... Laat ik eens gek doen, ik reboot mijn PC een keer.
En nu werkt het wel weer.... Iemand enig idee wie of wat deze fout heeft kunnen veroorzaken? Het lijkt me niet echt een feature van Windows.![]()
Daar zou waarschijnlijk wel wat instaan...
CelestialCelebi, Zou je als je zelf de laatse reactie hebt geplaatst je laatse bericht willen bewerken in plaats van steeds een nieuwe reactie te plaatsen?
Nee. Er staat niets in de event viewer... De meldingen die ik kreeg staan er wel in, maar er staan verder geen errors....
Lift: Ik dacht dat wat ik deed wel toegestaan was... Het waren niet direct aanvullingen op de posts, maar meer dat ik verder was met het probleem.
Maar ik zal er aan denken in het vervolg.
Lift: Ik dacht dat wat ik deed wel toegestaan was... Het waren niet direct aanvullingen op de posts, maar meer dat ik verder was met het probleem.
Pagina: 1