Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NOTE / BUG] IE7 perikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

Topicstarter
Even als een dingetje dat mij opvalt:
in IE7 build 7.0.5308.17 worden de [code] tags niet goed gerenderd en is MyReact ook leeg op de forumheader na. Waarschijnlijk een CSS IE-bug die nog meegenomen wordt door IE7 waar die dat niet zou moeten doen.
Even een screen ter illustratie van het probleem:
Afbeeldingslocatie: http://dev.barad-dur.nl/pub/ie7-nocode.png

Niet echt een dringende bug gezien het nog beta spul is maar ik denk ik meld het even.

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IE7 is nog dusdanig beta dat het melden van bugs ermee geen enkele zin heeft :) Dus laten we de final maar even afwachten voordat we bugs gaan melden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

IE7 maakt meer kapot dan je lief is; met andere woorden: voor elke bug die ze gefixed hebben hebben ze 2 nieuwe geintroduceerd (de problemen die je ondervind zijn namelijk het gevolg van nieuwe bugs).
Zolang het nog beta is (gezien de stand van zaken zou het niet eens een beta mogen heten) ga ik me daar niet druk over maken...

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 08-03-2006 21:48 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.