Ik heb een socket8 processor, met een standaard koellichaam. En dit alles in een socket8 gemonteerd (duh). Nu zit er op de socket witte uitsteeksels/nokjes, waarachter je een soort stangetje/pinnetje kan haken, waarmee je het koelblok op je proc kan vastklemmen. Hoe heet zo'n pinnetje/stangetje/klemmetje? Als ik het moet omschrijven is het een paperclip, alleen dan uit elkaar getrokken. En dus niet die moderne brede klemmetjes, die ze nu voor socket370 verkopen.
En dan de hamvraag: waar kan ik alleen zo'n klemmetje krijgen? Bij mycom niet, bij pc-oke niet, bij één willekeurige computerboer niet. Daar willen ze me allemaal een koelblok bij verkopen, wat ik dus al heb. Waar wel?
ps: ik kan ook wel wat geen fröbbelen met ijzerdraad enzo, maar dat vind ik niet mooi.
En dan de hamvraag: waar kan ik alleen zo'n klemmetje krijgen? Bij mycom niet, bij pc-oke niet, bij één willekeurige computerboer niet. Daar willen ze me allemaal een koelblok bij verkopen, wat ik dus al heb. Waar wel?
ps: ik kan ook wel wat geen fröbbelen met ijzerdraad enzo, maar dat vind ik niet mooi.