Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Varia/M3000) - Deel 9

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eggy, volgens mij heb je nu zo langzamerhand wel een punt gemaakt wie de baas is op het HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8 forum door hem nu al anderhalve dag af te sluiten, dus laten we nu weer verder gaan met waar we gebleven waren zodat de serieuze tweakers onderons weer door kunnen gaan met dit topic.

De mensen die tegen beter in, en na meerdere malen waarschuwen nog niet willen luisteren, die moet je dan maar blokkeren, maar volgens mij is het hier niet de bedoeling om dan het meerendeel van de mensen die wel willen daar de dupe van te laten zijn.

Edit: Dus lijkt me het beste dit bericht te verwijderen en van start te gaan met die super goeie startpost van je !

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 20:16 ]

Verwijderd

Ik heb een abo bij t-mobile, maar heb via wat omwegen het toestel geupgrade naar de laatste K-Jam versie.
Nu heb ik sinds een paar dagen last van een vreemde ruis.
Wanneer ik het toestel inschakel of van de standby functie afhaal begint deze ruis.
Je hoort hem alleen als je je oor tegen het toestel aanhoud, maar dit is natuurlijk zeer irritant. Het heeft wat weg van het geluid als je je oor bij een tv houdt.
Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? Kan het een instelling zijn van het geluid of iets dergelijks?

En nog een vraag.Is het mogelijk om terug te gaan naar de originele staat van de Mda Vario want op de een of andere manier lukt dit niet met de bijgeleverde cd's.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:28:
En nog een vraag.Is het mogelijk om terug te gaan naar de originele staat van de Mda Vario want op de een of andere manier lukt dit niet met de bijgeleverde cd's.
Op de bijgeleverde cd's staan geen ROM's of backup-software, je zult dus echt weer de originele rom ergens weg moeten halen om deze daarna weer terug te plaatsen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 20:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:28:
Ik heb een abo bij t-mobile, maar heb via wat omwegen het toestel geupgrade naar de laatste K-Jam versie.
Nu heb ik sinds een paar dagen last van een vreemde ruis.
Wanneer ik het toestel inschakel of van de standby functie afhaal begint deze ruis.
Je hoort hem alleen als je je oor tegen het toestel aanhoud, maar dit is natuurlijk zeer irritant. Het heeft wat weg van het geluid als je je oor bij een tv houdt.
Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? Kan het een instelling zijn van het geluid of iets dergelijks?

om terug te gaan naar de tmob zul je over de shippingrom van tmob moeten beschikken. geen idee of die op internet staat

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:14:
Eggy, volgens mij heb je nu zo langzamerhand wel een punt gemaakt wie de baas is op het HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8 forum door hem nu al anderhalve dag af te sluiten, dus laten we nu weer verder gaan met waar we gebleven waren zodat de serieuze tweakers onderons weer door kunnen gaan met dit topic.

De mensen die tegen beter in, en na meerdere malen waarschuwen nog niet willen luisteren, die moet je dan maar blokkeren, maar volgens mij is het hier niet de bedoeling om dan het meerendeel van de mensen die wel willen daar de dupe van te laten zijn.

Edit: Dus lijkt me het beste dit bericht te verwijderen en van start te gaan met die super goeie startpost van je !
Als je iets wil bespreken met Eggy, doe dan dan via MSN/ICQ/mail. In ieder geval niet via deze manier.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer je het niet eens bent met de beslissing van een moderator kun je deze een bericht sturen per e-mail. Overigens is deze beslissing genomen samen met Xandrios. Het topic zal morgen weer open gaan.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:09
Ter extra info, uit een ander topic:
Xandrios schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:01:
[...]

Dat is meerdere malen gebeurd in dat topic. Sterker nog, het is al veel te vaak gebeurd. Het begint een hele dagtaak te worden om alleen dat ene topic schoon te houden....en dat is niet de bedoeling.

Het tijdelijk sluiten is dus ook een signaal, dat men nu echt zich aan de regels moet gaan houden. Helaas vervelend voor de mensen die wel fatsoenlijk posten, maar noodzakelijk om de 'veelplegers' duidelijk te maken dat het nu echt menens is.

Zodra Eggy weer zin heeft om als een soort van politieagent dat topic te volgen, zal hij hem weer openen. En hopelijk zullen dit soort maatregelen dan in het vervolg niet meer nodig zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.