Eggy, volgens mij heb je nu zo langzamerhand wel een punt gemaakt wie de baas is op het HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8 forum door hem nu al anderhalve dag af te sluiten, dus laten we nu weer verder gaan met waar we gebleven waren zodat de serieuze tweakers onderons weer door kunnen gaan met dit topic.
De mensen die tegen beter in, en na meerdere malen waarschuwen nog niet willen luisteren, die moet je dan maar blokkeren, maar volgens mij is het hier niet de bedoeling om dan het meerendeel van de mensen die wel willen daar de dupe van te laten zijn.
Edit: Dus lijkt me het beste dit bericht te verwijderen en van start te gaan met die super goeie startpost van je !
De mensen die tegen beter in, en na meerdere malen waarschuwen nog niet willen luisteren, die moet je dan maar blokkeren, maar volgens mij is het hier niet de bedoeling om dan het meerendeel van de mensen die wel willen daar de dupe van te laten zijn.
Edit: Dus lijkt me het beste dit bericht te verwijderen en van start te gaan met die super goeie startpost van je !
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 20:16 ]