Toon posts:

PC start niet op!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag me Zalman 7000B-Cu processorkoeler gekregen. Na de oude te hebben verwijderd en de AMD64 processor schoon te hebben gemaakt een nieuw laagje koelpasta er op gedaan. De koeler erop gemonteerd zoals stond aangegeven en daarna alles weer gemonteerd zoals het was.

Nu zit ik met het volgende hopen dat jullie me kunnen helpen. Als ik opstart dan zie ik op het scherm het asus logo van de moederbord en meer niet. De pc start windows niet op. Wat kan er mis mee zijn ik heb geen ideeën meer :?

Het systeem is een:
AMD64 3500 MHz
Asus A8N SLI deluxe moederbord
1024 MB geheugen

Alvast bedankt voor het lezen Arnould

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik denk dat je MoBo naar defaut instelling is terug gesprongen ivm cpu eruit halen stel deze dus weer opnieuw in.

edit/
Loop ook ff alle stekkers na, gewoon ff eruit en weer erin stopen en checken of ze juist zijn aangesloten zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door mad_max234 op 08-03-2006 19:19 ]

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 16:02
tja eerste wat er bij mij op kwam heb je de koeler wel goed gemonteerd ?
staat er in je bios een hoeveelheid toeren voor je fan ingesteld?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• jurp5
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 15:37
kom je nog wel in de bios?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden te lezen. Helaas lijk je daar een beetje te snel doorheen geklikt te zijn. Herlezen zou geen overbodige luxe zijn want je hebt een mooie beschrijving gegeven van de situatie, maar niets gezegd over wat je zelf gezocht en geprobeerd hebt :o

GoT is er voor de vragen waar je met eigen inzet niet uitkomt, niet voordat je zelf eea geprobeerd hebt. Verder dient een topictitel informatief te zijn, niet schreeuwerig (uitroeptekens zijn uit den boze).

Ik zou je aanraden hier te beginnen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.