Java en nVidia drivers instabiel? *

Pagina: 1
Acties:

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 07:09
Sinds vandaag wordt me beeld helemaal zwart als ik lime wire op start :? Ik had het gister met nog een soort java proggie, maar geen idee welke..

Hij loopt niet vast, maar het beeld wordt gewoon zwart.. soms kom ik er ook gewoon nog uit met ctrl alt del, zodat ik lime wire kan afsluiten.
Ik heb lime wire al opnieuw geïnstalleerd enzo maar dat werkt niet.
Verder zijn me specs:

AMD 3700+ @ 2.6Ghz + Freezer 64Pr0
Asrock dual Sata2
2x512MB twinmos value ram PC3200
Geforce 6800GS PCI-e + Zalman VF-700Cu
Tagan 2Force U22 480watt
1x120gig WD 1x250gig Hitachi
Creative soundblaster live

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe ik het kan oplossen :?

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 08-03-2006 17:57 ]

>PC specs<

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tijden geleden dat ik limewire gebruikte, maar volgens mij gebruikt het java idd.

Heb je dat al eens opnieuw geïnstalleerd?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke Java versie heb je op dit moment, wellicht handig om opnieuw te installeren?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• roxy707
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-07-2025
Ik heb het zelfde met een GeForce 6200 met Azureus..... :|
Het is gekomen nadat ik m'n vorige grafische kaart (MX440) vervangen heb door bovenstaande kaart. Ik heb daarbij ook de allerlaatste drivers van Nvidia geinstalleerd.....

Nu ik jou probleem zo lees, dan lijkt te maken te hebben met Java in combinatie met een GeForce kaart en/of drivers. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden....

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem icm een geforce 6600 gt, en de enige oplossing die ik heb kunnen vinden is als limewire net is opgestart snel de reso veranderen via het nvidia logootje in je taakbalk, en deze daarna met "nee" terugzetten. Het probleem is dan opgelost, totdat je limewire restart, dan moet je weer dezelfde procedure volgen...

• KappeNou
Bedankt voor de posts :) Het zijn dus de Nvidia drivers.. Als ik hem weer op singel display doe inplaats van kloon doet hij het weer goed..
Overigens wel vreemd :? maja misschien binnenkort even kijken wat er gebeurd met de nieuwe beta drivers

>PC specs<

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik had van de week ook een probleem met LimeWire, of eigenlijk Java. Elke keer als ik LW opstarte, kreeg ik een BSOD.
Ik had ff op internet gezocht en het bleek te liggen aan het feit dat ik in de Nvidia drivers had aangegeven dat AA aan moest. Ik heb het inmiddels opgelost door deze dus uit te zetten.

Dus LimeWire, of eigenlijk Java, heeft een probleempje met Nvidia drivers of is dat te kort door de bocht.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :)

Zwart beeld bij lime wire..?? > Java en nVidia drivers instabiel? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• roxy707
Ik zal ook eens proberen of het uitzetten van de AA de oplossing is. Kan dit pas morgen doen, want de computer is nu even buiten m'n bereik... Zal dan ook het resultaat posten..

• KappeNou
Ow ja dat kan idd ook nog.. Ik heb laatst de Nvidia driver FSAA laten forcen voor Tiger woods 2006, aangezien je daar geen opties hebt voor AA en FSAA ;)
Maar in iedergeval mijn problemen waren opgelost toen ik de nvidia driver DVI-out van kloon beeldscherm naar singel beeldscherm zette.
Hmmm best vreemd of niet :?

>PC specs<

• roxy707
Ik had beloofd om het resultaat nog even te posten...

Na het uitzetten van de AA in de drivers, werkt het inderdaad allemaal zonder problemen. :/

• KappeNou
roxy707 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:22:
Ik had beloofd om het resultaat nog even te posten...

Na het uitzetten van de AA in de drivers, werkt het inderdaad allemaal zonder problemen. :/
rofl hij gooit dus AA en FSAA over je limewire heen :D zal wel heel mooi worden ;)

>PC specs<

Pagina: 1