mijn conceptronic wifi kaart wil hij neit vinden tijdens de installatie. Ik kan wel doorgaan met installeren en na de installatie de kaart inladen met modprobe, maar hij installeerd dan een paar dingen niet omdat hij geen verbinding heeft met het internet
Dus ik wil tijdens de installatie (alt F2) in een terminal de rt2500 module inladen.
Ik kan hem alleen niet vinden in /lib/modules/[kernelversie].
maar terwijl hij toch echt wel ergens op die cd moet staan.
Ik heb al op google gezocht waar ik die module ergens op die cd kan vinden, maar ik wordt er niks wijzer uit.
als ik find / -name rt2500 krijg ik geen results... rt* laat wel wat zien.. maar dat is de module voor rtl8150
Ik kan wel ergens drivers vandaan halen, maar ze moeten gewoon op die cd staan (aangezien ik na de installatie wel gewoon modprobe rt2500 deed, en dat werkte ook gewoon). Kweet dan alleen niet hoe ik de gedownloade drivers op mijn pc krijg
Dus ik wil tijdens de installatie (alt F2) in een terminal de rt2500 module inladen.
Ik kan hem alleen niet vinden in /lib/modules/[kernelversie].
maar terwijl hij toch echt wel ergens op die cd moet staan.
Ik heb al op google gezocht waar ik die module ergens op die cd kan vinden, maar ik wordt er niks wijzer uit.
als ik find / -name rt2500 krijg ik geen results... rt* laat wel wat zien.. maar dat is de module voor rtl8150
Ik kan wel ergens drivers vandaan halen, maar ze moeten gewoon op die cd staan (aangezien ik na de installatie wel gewoon modprobe rt2500 deed, en dat werkte ook gewoon). Kweet dan alleen niet hoe ik de gedownloade drivers op mijn pc krijg
[ Voor 24% gewijzigd door Nibbz op 08-03-2006 17:35 ]
13:37