Hallo,
Ik heb even een heel irritant probleem met bovengenoemde videokaart.
Ik heb een 19" CRT monitor en werk daarmee altijd op 1280*960 @ 85Hz.
Dit werkt altijd perfect, tot vandaag.
Ik heb vandaag een wireless Belkin 54G kaartje erin gezet. Ook daar geen problemen mee vlekkeloze installatie van software & hardware. Maar toen ik moest rebooten en ik weer terug kwam in windows bleef m'n beeld maar op 60Hz zitten.
Nou ja verder geen probleem zou je zeggen, even weer aanpassen en klaar, maar helaas dat ging niet.
Ik heb vanalles geprobeerd, ATi Tray tools geinstalled, ATi CCC (6.2 nieuwste) en gewoon via eigenschappen bureaublad. Ook heb ik andere resoluties geprobeerd. NIKS heeft geholpen hij blijft op 60Hz.
Vreselijk irritant zoals je kunt begrijpen.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Mochten jullie aanvullende info willen, vraag gerust.
Ik heb even een heel irritant probleem met bovengenoemde videokaart.
Ik heb een 19" CRT monitor en werk daarmee altijd op 1280*960 @ 85Hz.
Dit werkt altijd perfect, tot vandaag.
Ik heb vandaag een wireless Belkin 54G kaartje erin gezet. Ook daar geen problemen mee vlekkeloze installatie van software & hardware. Maar toen ik moest rebooten en ik weer terug kwam in windows bleef m'n beeld maar op 60Hz zitten.
Nou ja verder geen probleem zou je zeggen, even weer aanpassen en klaar, maar helaas dat ging niet.
Ik heb vanalles geprobeerd, ATi Tray tools geinstalled, ATi CCC (6.2 nieuwste) en gewoon via eigenschappen bureaublad. Ook heb ik andere resoluties geprobeerd. NIKS heeft geholpen hij blijft op 60Hz.
Vreselijk irritant zoals je kunt begrijpen.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Mochten jullie aanvullende info willen, vraag gerust.