Toon posts:

[XP] McAfee software wil niet goed deinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik heb gezocht op google, maar kan geen geschikt programma vinden.

Het probleem is als volgende, tijdens het deinstalleren van mcafee liep mijn pc vast. Het programma McAfee is nu niet te vinden onder Software in het configuratiescherm, maar het programma staat wel rechtsonder aangegeven in de taakbalk. Het enige wat nu met McAfee kan is de optie about mcafee blablabla. dus uiteindelijk kan ik niks met het programma en "ziet" Windows Mcafee niet meer.

Voor dit probleem heb ik wel het programma Add_remove Pro gebruikt, maar dit prog ziet Mcafee ook niet.

Nu kan ik me vaag herinneren dat er van Microsoft zo'n programma is om het volledig te deinstalleren. Of weet iemand misschien een betere oplossing?

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-03 19:41
Misschien kan je eerst proberen het opnieuw te installeren, waarna je weer kan proberen het te deinstalleren.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Verwijderd

... foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 16:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Heb ik geprobeerd s441558 maar tevergeefs.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 16:13 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

De uninstaller kun je gewoon op de website van McAfee vinden.

Verwijderd

Topicstarter
SSH schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:16:
De uninstaller kun je gewoon op de website van McAfee vinden.
Nee jammer, werkt niet.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:24

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Even McAfee contacten of zij met dit probleem bekend zijn?

Anders laatste redmiddel (op verse XP installatie na:) alles handmatig schonen, ook in register alle verwijzingen naar McAfee verwijderen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Van Microsoft bestaat er 'msizap' (hier is ook een gui versie van geloof ik) maar dit is voornamelijk om MSI's uit de database te halen zodat je het programma kan herinstalleren bijvoorbeeld :)
Pagina: 1