Hallo,
Ik heb een probleem met het printen i.s.m. een USB (hub).
Wanneer ik iets uit wil printen weigert de printer onregelmatig en geeft alleen de eerste
paar regels van b.v. een foto weer. Het probleem lijkt steeds meer op een probleem nabij
de USB hub 2.0 (van belkin). De problemen zijn ook begonnen nadat we een USB 1.1 hub hebben
vervangen voor een usb 2.0 hub.
Het probleem doet zich onregelmatig op beide onderstaande printers voor. Het valt me wel op
wanneer er zwaardere files geprint worden of foto's/plaatjes (kleur) is de fout marge hoger.
Verder worden de onderstaande software het meest gebruikt en komt het juist voor bij deze programma's:
Pagemaker 7.0 Word 2003 Excel 2003
Mijn computer: P4-3000, 1024 mem, WinXP prof.SP2
Printer 1 Printer 2
HP Deskjet 5550 HP PSC1500 All in one
USB Hub
Belkin Hi speed USB 2.0 7 port hub (F50237)
Heeft er iemand een dergelijk probleem gehad en/of is hier een oplossing voor?
M.vriendelijke groet
Rob
Ik heb een probleem met het printen i.s.m. een USB (hub).
Wanneer ik iets uit wil printen weigert de printer onregelmatig en geeft alleen de eerste
paar regels van b.v. een foto weer. Het probleem lijkt steeds meer op een probleem nabij
de USB hub 2.0 (van belkin). De problemen zijn ook begonnen nadat we een USB 1.1 hub hebben
vervangen voor een usb 2.0 hub.
Het probleem doet zich onregelmatig op beide onderstaande printers voor. Het valt me wel op
wanneer er zwaardere files geprint worden of foto's/plaatjes (kleur) is de fout marge hoger.
Verder worden de onderstaande software het meest gebruikt en komt het juist voor bij deze programma's:
Pagemaker 7.0 Word 2003 Excel 2003
Mijn computer: P4-3000, 1024 mem, WinXP prof.SP2
Printer 1 Printer 2
HP Deskjet 5550 HP PSC1500 All in one
USB Hub
Belkin Hi speed USB 2.0 7 port hub (F50237)
Heeft er iemand een dergelijk probleem gehad en/of is hier een oplossing voor?
M.vriendelijke groet
Rob