om maar meteen te quoten:
Vanuit m'n werk ben ik veel bezig met papieren vormgeving (folders, posters, flyers) en web, maar aangezien ik de enige grafisch georienteerde medewerker ben en we steeds meer willen, krijg ik tegenwoordig ook dingen als standontwerp, verpakkingen etc op m'n dak. Dit moet natuurlijk wel verkopen, vandaar dat het me erg interessant lijkt
zie ook http://www.matue.nl/congres/index.htm
dit congres zal dus op 6 april plaatsvinden in eindhoven. Lijk mij erg insteressant allemaal. Ben benieuwd of ik nog tweakertjes tegenkom. Ga je ook? en waarom?Op donderdag 6 april 2006 zal door MATUE de Marketeer het 12e MarketeerCongres worden georganiseerd in de congresruimte in het Auditorium van de Technische Universiteit Eindhoven. Ieder jaar probeert MATUE de Marketeer juist die onderwerpen te behandelen tijdens het congres die van belang zijn, of een rol gaan spelen in de toekomst, voor de marketeer. Een thema dat zeker een rol zal gaan spelen in de toekomst of beter gezegd, dat nu al van belang is, is design. De titel van het congres luidt dan ook:
DESIGN & MARKETING
Design, het wapen van morgen
Design is een factor die een steeds grotere rol is gaan spelen als concurrentie- wapen voor de Europese industrie. Echter, de 'wereld van de designer' is een andere dan de 'wereld van de marketeer'. Het is van groot belang dat beide groepen elkaars sterke punten verenigen en zelfs versterken.
Kunnen Design en Marketing samen werken aan een betere toekomst?
Benieuwd naar het antwoord, bezoek dan op 6 april 2006 het MarketeerCongres 2006!
Vanuit m'n werk ben ik veel bezig met papieren vormgeving (folders, posters, flyers) en web, maar aangezien ik de enige grafisch georienteerde medewerker ben en we steeds meer willen, krijg ik tegenwoordig ook dingen als standontwerp, verpakkingen etc op m'n dak. Dit moet natuurlijk wel verkopen, vandaar dat het me erg interessant lijkt
zie ook http://www.matue.nl/congres/index.htm
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 15:45 ]