Toon posts:

[Word2003] Word 97 slaat helemaal vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Word2003 nu probeer ik een Word97 document te openen, dat lukt maar zodra ik één karakter type in dit document slaat mijn Word 2003 compleet vast. Heb al van alles geprobeerd (spellingscontrole uit en dat soort zaken) maar tot op heden lukt het me niet om het probleem op te lossen. Heeft iemand dit al eens vaker gehad en een oplossing gevonden?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even. Verder ben ik toch wel erg benieuwt naar je OS, en logfiles ed. Ik kan me niet voorstellen dat Word crasht zonder melding.

SA > OFF

[ Voor 119% gewijzigd door Spider.007 op 08-03-2006 17:37 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Als je nu eens probeert te openen en vervolgens na het openen direct weer voor
Opslaan ALS
kiest, en deze dus in het nieuwe formaat op te slaan, werkt het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
Dat lukt wel maar als ik dat opgeslagen document open en ga bewerken dan slaat ie weer vast. Het OS is Windows2000. Echt crashen doet ie niet, hij reageert alleen nergens meer op.

Ik probeer iets met de spellingcontrole. Die heb ik onder opties nu uitgezet maar ik zie onderin nog steeds het spellingcontrole icoon en de spellingcontrole lijkt nog gewoon te werken. Heb een beetje het gevoel dat mijn probleem dsaardoor veroorzaakt wordt.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 07:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat blijkt: Er is geen probleem. Op het moment dat je gaat typen in een 97 document gaat 2003 het hele document op spelling en grammatica controleren, dat duurt zo lang dat het lijkt alsof Word is vastgelopen. Gewoon even koffie halen en als ie klaar is het document opslaan, dan is er geen probleem meer.