Vaag probleem na 'geklooi' met WinInstall LE

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26
Sjeeeeez, wat een gezeik!

Ik ben dus voor school opdrachten aan het maken m.b.t software.
Nu moest ik een MSI Pakket maken, en dan uitleggen hoe/wat ik gedaan heb.

Nja goed, ik dus WinInstall LE geïnstalleerd (Evaluatie versie), snapshot van mijn comp genomen (nee, die was niet clean, ik ga niet mijn hele laptop opnieuw installeren voor een msi pakket te maken). Daarna Acrobat 7 gedownload en geinstalleerd. Opnieuw opgestart (na installatie acrobat), dit keer een 'After' snapshot genomen met WinInstall LE en een MSI Pakket gemaakt.

Oké, mooi, dat ZOU moeten werken toch?

Dus, om te testen had ik Acrobat 7 maar weer van mn laptop afgegooid, weer opnieuw opgestart (zou moeten van de acrobat install). Na de reboot start ik dus mijn MSI pakketje, installeert mooi Acrobat, en moest weer rebooten. Okay, doe ik dat.

Toen begon het gezeur, na de install kwam er geen script meer tevoorschijn, maar als ik mn verkenner open (alles wat met Explorer.exe te maken heeft denk ik zelfs?), word het script geactiveerd. Tijdens het draaien van dat script krijg ik net voordat ie klaar zou moeten zijn de melding dat het een evaluatie is en dat de MSI niet meer werkt na die 15dagen blabla.

Dan druk ik dus op OK, en begint die install weer opnieuw ? :/

Zo gaat het dus steeds maar door, en ik word er erg lijp van onderhand...
Zelfs als ik via een webpage een bestand even wil uploaden (ik denk, doe maar ff al je schoolwerk backuppen voordat ik dadelijk door een of andere vage reden weer mijn werk kwijt ben :o ) krijg ik de melding ? ;(

Ik heb dus al WinInstall LE verwijderd van mn laptop, Acrobat geprobeerd te uninstallen via conf. scherm -> software. Daarna heb ik via Veilige Modus alles mbt Acrobat 7 verwijderd, same goes voor alles wat met die evil MSI te maken heeft.
Overigens, in veilige modus draaide dat script niet hé, maar dat zal wel komen doordat veilige modus dat allemaal niet doet :)

Heeft iemand enig idee hoe ik dit gevalletje op kan lossen? Damn, wat een werk voor een MSI pakketje te maken 8)7