Toon posts:

Probleem >.< Maxtor 5T040H4 word niet herkend door BIOS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WAARSCHUWING: VAAG VERHAAL!! 8)7

Ik heb 2 harde schijven:
- Maxtor 5T040H4 40Gb (Windows staat hier op)
- Maxtor D740X-6L 20Gb (Allemaal soorten programma's en etc.) (Kon niet meer gebruiken want als ik de energie kabel erin stopte veel de computer uit. Maar af en toe werkte hij nog)

Ik had altijd al een probleem met de 2de maar dat maakte mijn niet veel uit want die was toch kleiner en af en toe werkte hij nog. Maar nu herkend de BIOS mij main schijf de 5T040H4 ook niet meer en kan dus niet meer in Windows komen. En mijn 2de schijf doet het ook niet dus in 1 woord mijn pc doet het zo niet >.<. Het probleem is eigenlijk gekomen door mijn 2de schijf want ik reboote mijn computer telkens omdat die schijf het weer eens niet werkte tot hij ze allebij niet meer herkon. Weet iemand mischien een oplossing??

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Slim, om met een half werkende schijf in pc te werken..

Gewoon ff alles van de IDE kabels eraf halen, inclusief DVD spelers.
Daarna ff alles ontladen (voedingskabel eruit, paar keer op de aanknop ramme).
Dan alleen die 40Gb schijf aansluiten (misschien nog andere IDE poort proberen).

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. Ik denk dat hij heengegaan is want ik hoor hem ook niet meer draaien of een ledje branden terwijl bij die andere (20 gb) wel nog een even een ledje brand. Ik denk dat ik maar mijn computer zul upgraden maar toch bedankt voor je aandacht. :)