Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Je kunt voor 2 oplossingen kiezen; je houdt het img deel gescheiden van de tekst met 2 divs, 1 waar in de image komt, 1 waarin de tekst komt, of je doet een style=float:left; op de image loslaten zodat de p vrolijk ernaast komt. Momenteel zitten zowel img als p in 1 enkele div.
Ik neem aan dat je de images naast de tekst wilt hebben als een soort blog entries met icoontjes?
Ik neem aan dat je de images naast de tekst wilt hebben als een soort blog entries met icoontjes?
[ Voor 22% gewijzigd door Yoozer op 08-03-2006 14:34 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Als ik een float left gebruik en ik heb meer images onder elkaar dan tekst. Dan rekt het content vakje niet mee naar onder.Yoozer schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:33:
Je kunt voor 2 oplossingen kiezen; je houdt het img deel gescheiden van de tekst met 2 divs, 1 waar in de image komt, 1 waarin de tekst komt, of je doet een style=float:left; op de image loslaten zodat de p vrolijk ernaast komt. Momenteel zitten zowel img als p in 1 enkele div.
Wat bedoel je?Yoozer schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:33:
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Misschien ff spelen met de 'clear'-CSS-optie?ZpAz schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:36:
[...]
Als ik een float left gebruik en ik heb meer images onder elkaar dan tekst. Dan rekt het content vakje niet mee naar onder.
Of je floats automagisch clearen, zie bijvoorbeeld hier: http://annevankesteren.nl/2005/03/clearing-floatsOsiris schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:37:
[...]
Misschien ff spelen met de 'clear'-CSS-optie?
Bedankt:D Dat was precies wat ik nodig had:DSappie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:39:
[...]
Of je floats automagisch clearen, zie bijvoorbeeld hier: http://annevankesteren.nl/2005/03/clearing-floats
Let er wel op dat dat in IE 7 mogelijk / waarschijnlijk niet meer werkt iirc
Verwijderd
wtf? waarom niet? het is gewoon specJHS schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:17:
[...]
Let er wel op dat dat in IE 7 mogelijk / waarschijnlijk niet meer werkt iirc.
Sorry, ik ijl geloof ik, even een oude testcase opgediept, en het werkt nog uitstekendVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:25:
[...] wtf? waarom niet? het is gewoon spec
Pagina: 1