Toon posts:

Ik snap het doel van deze topic niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aantal partities op jouw computer en waarom?*

Hoe hoog moet de kwaliteit blijven? De TS heeft al niets meer van zich laten horen en misschien wel omdat hij de bomen door het bos niet meer ziet. Iedereen plant oeverloos zijn partitieschema neer zonder te vragen wat nu de wensen worden van TS.

Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

hoewel ik wel gereageerd heb

Moven naar de huiskamer dat topic, het is meer een opsomtopic geworden.
edit:

hmm, tech mag daar ook niet in, dan maar op slot of niks mee doen.

[ Voor 29% gewijzigd door PD2JK op 08-03-2006 13:20 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het is dat de TS niet reageerd, maar hij zou wel ideeën kunnen opdoen. Er zijn verschillende varianten langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik snap uberhaupt niet wat een opsom topic in WOS doet. Elk soortgelijk topic staat binnen no-time in /31

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Heren: allereerst: HK is geen dumpplaats voor opsomtopics: vaak gaan opsomtopics juist dicht ipv dat ze daarheen gemoved worden. Graag dus niet zo min doen over HK als vuilnisverzamelvat: dat is echt nergens voor nodig :)

Verder, aangezien dit behoorlijk WOS-specifiek is, hoort dit in Oneens met een actie van een moderator? thuis, waar de topicafhandeling/moderator-acties binnen WOS besproken worden. Dus Exuimtum, als je het daar zou willen posten: graag.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Remy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:31:
Heren: allereerst: HK is geen dumpplaats voor opsomtopics: vaak gaan opsomtopics juist dicht ipv dat ze daarheen gemoved worden. Graag dus niet zo min doen over HK als vuilnisverzamelvat: dat is echt nergens voor nodig :)
Als het al niet in de HK past dan verbaast het me nog meer dat een WOS mod er nog geen hangslot op heeft gedaan

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:15:

Hoe hoog moet de kwaliteit blijven? De TS heeft al niets meer van zich laten horen en misschien wel omdat hij de bomen door het bos niet meer ziet. Iedereen plant oeverloos zijn partitieschema neer zonder te vragen wat nu de wensen worden van TS.

Wat vinden jullie ervan?
Ik denk dat die vraag ook vrijwel altijd uitloopt op hetw eergeven van voroal persoonlijke voorkeuren ....

Ik zie overigens meerdere posts die wel degelijk meer uitleggen over de motieven een bepaalde schijfindeling te kiezen, bepaalde partities te reserveren voor specifieke doeleinden.

wat betreft het moven van 'opsomtopics' ... dat is iddd een tijd gedaan vooral uit angst dat mensen gingen 'techpost-jagen'... de tijd dat je een bepaald aantal techposts nodig had om in de HK te komen ...
Die situatie is nu veel minder erg en je ziet ook minder dat zulke topics dusdanig 'uit de hand lopen' ....

Het is natuurlijk best mogelijk dat een redelijk nuttig 'opsomtopic' wél in een techforum kan blijven bestaan als er gewoon informatieve waarde uit te halen is... dat is altijd aan de mods om te beoordelen. .....

[ Voor 26% gewijzigd door RM-rf op 08-03-2006 13:41 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat vinden jullie ervan?
Nou - we hebben dit topic heel bewust open gelaten omdat we zien dat er genoeg mensen zijn die wel degelijk hun post goed onderbouwen, dat er ook genoeg mensen zijn die dat niet doen spreekt voor zich maar dat is niet erg :)

Opsom topics zijn ook helemaal niet erg en het idee dat elk opsom topic niet in een techforum kan moeten we ook vanaf als het aan mij ligt. Een opsom topic waarin mensen wel degelijk onderbouwen wat hun motivatie achter hun keuze is kan wel degelijk op GoT - zie bijvoorbeeld ook [rml][ MCE 2005] Post hier je werkende configuratie - help anderen[/rml] als ultiem opsom topic wat wel degelijk nut heeft in een techforum als Windows Operating Systems :)

Verder - GoT is er niet speciaal voor de topicstarter, dat hij niets meer van zich laat horen is vervelend voor hem maar heeft verder totaal geen gevolgen voor het topic: mensen vinden het leuk om er in te posten en het schaad verder niets.

Op dit moment - zolang het topic blijft gaan zoals het nu gaat - laten we het topic dus nog lopen :)

Overigens - dit hoort inderdaad in Oneens met een actie van een moderator? :)

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 08-03-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zon topic is wel leuk om ideeen op te doen, waardoor je met dit topic per toeval een handigere indeling zou ontdekken. Je moet er maar net even op komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is een interessant topic omdat het je inzicht geeft in de wijze waarop anderen hun systeem indelen, maar ik geef de topic starter hier wel gelijk. Het ontaardt in een opsomtopic zonder concrete inhoud.

Misschien dat de mods even een melding kunnen toevoegen dat je je posts moet onderbouwen met het waarom je voor een specifieke indeling hebt gekozen. Van een opsomming leren nieuwelingen niets. Het kan ze alleen maar verder verwarren omdat ze niet weten waarom gebruiker X kiest voor indeling A en gebruiker Y voor B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-09 22:44

Sosabowski

nerd

Ik snap het doel van deze topic niet
Hoe hoog moet de kwaliteit blijven?
offtopic:
Pot verwijt de ketel?

Zelfs de FAQ kan je geen ideale schijfindeling vertellen omadat dit zo afhankelijk is van je persoonlijke voorkeur. Toch leuk om al die persoonlijke voorkeuren met elkaar te vergelijken?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang mensen hun posts netjes blijven onderbouwen en aangeven waarom ze voor een bepaalde indeling kiezen zie ik er geen problemen in, en omdat dat nu nog netjes gebeurt is ie nog open :)

wat Ele zegt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand zegt hier dat het een slecht topic is ;)

Natuurlijk mag ie open blijven. Ik heb net zo goed gepost, maar het doel schiet me wel voorbij. De topic is wel van TS en die heb ik niet meer gehoord of gezien. Vandaar.

Zonder gekheid denk ik dat ik in mijn leven meer dan 1000 systemen heb ingericht. Ik ga altijd eerst praten met de klant wat zijn/haar wensen zijn en dan gaan we kijken hoe we het zaakje zo efficiënt mogelijk kunnen indelen. Ik ben iemand die het onderste uit de kan wil halen. Daar heb je immers voor betaald dus lijkt mij die topic zeer relevant. Echter denk ik dat TS het overzicht heeft verloren. Ik hoop dat ie eruit gekomen is want een installatie duurt niet meer als een week en het partitioneren van een schijf is een belangrijk item.
Datamanagement, hetgeen waar ik voor studeerde is heel lastig en het komt vooral aan op sucuur zijn. Voor het partitioneren en opzetten van een RAID config en array op servers maak ik hele schema's vooraf. De tekening in de betreffende topic is geen broodje aap, maar misschien te technisch voor vele.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De opsomtopics die dicht gaan, gaan niet dicht omdat het opsomtopics zijn, maar omdat ze nutteloos zijn. Niet alle opsomtopics zijn nutteloos en het genoemde topic is daar een voorbeeld van :)

In sommige topics is het juist nuttig om verschillende alternatieven en ervaringen te lezen, mits er ook bij wordt vermeld waarom een user voor een bepaald alternatief heeft gekozen. Zeker in gevallen zoals het genoemde topic, waar niet één alternatief de ultieme oplossing is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1