Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT moves

Pagina: 1
Acties:

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zat laatst weer eens m'n favoriete UT CTF map te spelen, zie je daar die lui op de top van zo'n toren gigantisch ver springen. :?
Eerst hoor je zo'n schurend/gierend geluid en vervolgens worden ze als door een elastiek afgeschoten. Misschien een newbie opmerking hoor, maar die move heb ik (nog) niet voormekaar heb gekregen. Hoe doen ze dat toch? En zijn er nog meer bijzondere moves, tips en tricks voor UT?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mischien dmv dat melee wapen??

ik weet dat je daarmee soort rocketjumps kan doen door hem op te laden, op de grond te richtem springen en loslaten??

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Gallus
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Dat kan je er inderdaad mee doen ja, kost je alleen flink wat health

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Ja, met dat eerste wapen, impact hammer, kun je lekker ver vliegen.
Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Het is een roteind naar beneden en als je niet uitkijkt klap je jezelf voor je smoel.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ik ken wel die move dat iemand anders 5 rockets op je voeten schiet. Rocketjump heet dat toch?
Alleen deze gasten zie je een tweetal seconden langzaam over de grond naar voren 'schuifelen'. Dit met zo'n irritant hard geluid erbij. Vervolgens zie je alleen een klein stipje in de verte verdwijnen. Kan handig zijn als je de vlag hebt. :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op dinsdag 23 januari 2001 11:44 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
mischien dmv dat melee wapen??

ik weet dat je daarmee soort rocketjumps kan doen door hem op te laden, op de grond te richtem springen en loslaten??
nee zo gaat het niet echt, je schiet juist de andere er mee weg, en als ie op de andere toren komt heeft ie mzzl (dat is de bedoeling ook) als ie de andere toren mist...tja, AU

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ok, dit is eigenlijk verboden, maar ik zal het maar ff vertellen :P. Je gaat bovenop zo'n toren staan. Je gooit je translocator precies op het randje. Je pakt je Impact hammer, laadt hem helemaal op, mikt op je translocator en laat je impact hammer los. Als het goed is, schiet je je translocator zo, floeps, naar de overkant. Je pakt je translocaterbestuurelementje, drukt secondary fire in. En hoepserdefloeps, je zit aan de overkant.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Mister_X
ik ga hetnu proberen

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Je kan trouwens ook weer terug met de vlag. Alleen moet er dan ook ff een teammaatje bij. Je pakt dus de vlag, gaat ook weer op het hoogste punt staan. Maatje achter je laadt alle 6 raketten op en schiet tegen je voeten. Deze move is net als die eerdere harstikke lame, maar wel grappig.

Deze vereist ook wel enige oefening. 8 van de 10 keer zal je te pletter storten net voor je toren. Maar dat geeft niet, want dan kan een defender de vlag wel ff thuis brengen :P

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

wow, daar had ik nooit aan gedacht, met die translocator en die impact hammer... handig :)

• Bar_en_boos
  • Niet online
:? Impact hammer?
Misschien ligt 't aan mij hoor maar in mijn oude UT-versie >:) zit op '1' de translocator, op '2' geloof ik die stalen frisbeeschieter (of was het nou net andersom), maar die impact hammer???? Geen flauw idee. |:(

• Mister_X
oops

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Verlies je de vlag niet als je de translocator gebruikt?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ja, je verliest hem, maar je gebruikt de translocator om bij de vlag te komen, en taait hem af op een andere manier

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dat met de raketten is leuk, maar als FF nou aanstaat >:)>:)

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 13:21 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
Je bent vaste en zeker een gezellige vent, maar wat je bedoelt is mij een raadsel :?

• Bar_en_boos
  • Niet online
En dat melee wapen. Wa's dat?

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:49
Op dinsdag 23 januari 2001 13:21 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
FF = Friendly Fire
oftwel 6 raketten op je teammate's voeten en hij gaat nergens meer heen >:)

I want to live forever, so far.. so good.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 23 januari 2001 13:57 schreef Warbringer het volgende:

[..]
FF = Friendly Fire
oftwel 6 raketten op je teammate's voeten en hij gaat nergens meer heen >:)
dat bedoel ik jah >:):P

daarom schiet ik nooit op teammates om welke reden dan ook, is gewoon irri
maar met TF is het altijd astig met spies :)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Face zit stikvol met van die geintjes.

Je kan je translocator ook kaarsrecht omhoog knallen, overschakelen naar impact, opladen en een stapje achteruit, en dan wegknallen als de translocator naar beneden komt. Dit is wel wat moeilijker, maar je komt er ook verder mee. Zo kan je in Lavagiant in 1 keer over de berg heen in de basis van de tegenstander terecht komen, met gemak, zelfs eroverheen als je niet uitkijkt. :)

Verder boeit FF helemaal niet, want je kan ook de redeemer pakken, en als je dan bovenop de toren even over de rand loop kom je op een riggel uit, als je je redeemer tegen de muur aan schiet schiet je jezelf helemaal aan gort, maar dood de klap schiet de vlag vaak naar de overkant, en kanje makkelijk cappen. dat doet een teamgenoot dan waarschijnlijk, omdat je er zelf ff niet snel genoeg voor terugbent.
Als het goed is lukt het ook met raketten. In een war is dit mega frustrerend. is ook niet leuk als teams zo aan het spelen zijn.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hum ik dacht bij FF eerst aan Force Feedback, maar gelukkig ging het over wat anders.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
Op dinsdag 23 januari 2001 12:56 schreef Bar_en_boos het volgende:
:? Impact hammer?
Misschien ligt 't aan mij hoor maar in mijn oude UT-versie >:) zit op '1' de translocator, op '2' geloof ik die stalen frisbeeschieter (of was het nou net andersom), maar die impact hammer???? Geen flauw idee. |:(
Uhm die frisbee schieter = translocator .. en als je nog een keer op 1 drukt dan krijg je een ander wapen.

Ligt het nou aan mij of zitten hier veel UT newbies ??

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Misschien bedoelt ie de ripper, standaard nummer 6, als ik mij niet vergis.

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
Hmmm Larzan, TLjumps zijn dus echt niet lame ofzo. Als je de techniek goed onder de knie hebt echt heel handig (niet dat ik het gebruik).

Anders is het met rocket of redeemerjumps. Dat zijn een lame truuks (maarja, clans gebruiken 'm niet en op FFA kijk je d'r wel vooruit om jezelf voor gort te schieten en een ander te laten cappen :P )

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op dinsdag 23 januari 2001 22:40 schreef -polle- het volgende:
Misschien bedoelt ie de ripper, standaard nummer 6, als ik mij niet vergis.
Speel UT online zo'n jaartje nu, met tussenpozen, dat wel. Maar de namen van al die wapens boeien me niet zo en onder welke knoppen ze ook al weer zaten...m'n geheugen laat me in de steek. :Z Misschien zijn de knoppen bij mij ook niet standaard ingesteld. Dus een newbie.....niet echt, maar ook geen clan-fanaticus.
Met die 'stalen frisbeeschieter' bedoel ik dus niet de translocator, maar waarschijnlijk die ripper waar jullie het over hebben. Met de rechter muisknop ontploffen ze.

*Bij Bar en boos komt een herinnering terug*. Volgens mij weet ik wat de impact hammer is. Is dat niet dat lame apparaat wat je hebt als al je overige ammo verbruikt is? *D

Verwijderd

[b]Op woensdag 24 januari 2001 01:26 Anders is het met rocket of redeemerjumps. Dat zijn een lame truuks (maarja, clans gebruiken 'm niet en op FFA kijk je d'r wel vooruit om jezelf voor gort te schieten en een ander te laten cappen :P )
Er zijn zat clans die et wel gebruiken hoor, maar die sterven gelukkig uit.

Enne FFA CTF is inderdaad 1 grote egotrip. Ik zat laatst iCTF te doen waar Teamdamage aanstond, de teams stonden gelijk en konden elkaar niet echt pakken totdat ik met heel veel mazzel en springwerk de flag wist te pakken en dat hele kolere-end op hydro16 terug wist te rennen naar de basis, eenmaal hier aangekomen schiet een teammate me express neer om te kunnen cappen, gelukkig werd ik vlak voor em weer gespawnd en heb ik em die shock in z'n reet gedouwd, maar ik vond et wel redelijk het toppunt van lompheid, uiteraard werd ik compleet verrot gescholden toen ik hem terugpakte maar ja met een naam als "Fucking_Nigger" had ik denk ik weinig anders kunnen verwachten (hij heette fucking nigger dus)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op dinsdag 23 januari 2001 12:09 schreef Larzan het volgende:
Ok, dit is eigenlijk verboden, maar ik zal het maar ff vertellen :P. Je gaat bovenop zo'n toren staan. Je gooit je translocator precies op het randje. Je pakt je Impact hammer, laadt hem helemaal op, mikt op je translocator en laat je impact hammer los. Als het goed is, schiet je je translocator zo, floeps, naar de overkant. Je pakt je translocaterbestuurelementje, drukt secondary fire in. En hoepserdefloeps, je zit aan de overkant.
Hoezo verboden? Ik zie nergens een bord staan :P

Verwijderd

Vergeten de ventjes met hun grote verhalen niet 1 klein detail?:?

ALS JE DE TRANSLOCATOR GEBRUIKT ALS JE DE VLAG VAST HEBT, VERLIES JE DE VLAG!|:(|:(

nu jullie weer met je verhaaltjes:7

Verwijderd

Ze hebben het dan ook over..naar de vlag toe met de translocator. En terug via raketten etc van team mates. En locator is btw soms wel handig als je de vlag hebt. Bij CTF NOVEMBER kan je als je de blauwe vlag hebt ja translocator door de buis naar beneden schieten vervolgens jump je in het gat en Sec fire. Jij staat levend beneden en de vlag valt weer netjes in je handen. Stuk beter als eerst de trappen af rennen. Bij face kan je ook met vlag de toren opgaan trans naar beneden schieten...en dan weer jumpen, locator en opvangen. Het beste is om dit aan de achterkan te doen omdat de meeste je dan kwijt zijn. Het is btw ook leuk als je beiden de vlag hebt om zelf even de vlag te droppen. De tegenstander denkt dan vaak dat de vlag weer snel terug gebracht word en rent zelf naar de basis. Hierdoor kan je ze uit hun verstop plaats lokken zodat je team hem kan killen en de vlag returnen. Maar de beste moves leer je gewoon door naar de talenten te kijken en luisteren. Ik zie elke dag wel weer een nieuwe sneaky move van zo'n geflipte UT verslaafde :+
Pagina: 1