Ik twee OSen op mijn pc staan waarvan ik eentje als performance gebruik en eentje om alle zooi op te installeren. Het performance OS werkt prima, maar het zooi OS heb ik laast pas geinstalleerd en nog nooit ingelogt (dus nog niks aan verandert). Maar als ik in het logon scherm kom van het zooi OS dan werkt mijn muis wel maar mijn toetsenbord niet. In de bios en bij boot menu werkt hij wel.
Alle twee OSen zijn Windows XP Prof. en er hangen btw twee toetsenborden aan omdat ik wou kijken of het aan het ene toetsenbord lag; Logitech Cordless toetsenbord+ muis (USB) en een standaart Dell toetsenbord (PS2). In het performance OS en in bios werken ze allebij (tergelijk).
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen door iets van keyboard drivers van mijn Performance OS naar Zooi OS te kopieren?
Alle twee OSen zijn Windows XP Prof. en er hangen btw twee toetsenborden aan omdat ik wou kijken of het aan het ene toetsenbord lag; Logitech Cordless toetsenbord+ muis (USB) en een standaart Dell toetsenbord (PS2). In het performance OS en in bios werken ze allebij (tergelijk).
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen door iets van keyboard drivers van mijn Performance OS naar Zooi OS te kopieren?
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4