Goedkope Officejet of iets dergelijks

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-02 00:44
Hallo,

Ik ben samen met mijn vriendin opzoek naar een Officejet, of in ieder geval een redelijke printer waarmee ook stand alone gecopieerd kan worden. We werken waarschijnlijk met 2 computers of laptops dus het zou fijn zijn als we die beide aan zouden kunnen sluiten.

Ik zag hier bij de Kruidvat een Epson Stylus Photo DX3800 met 2 paar cartridges en 20 vellen fotopapier voor 100 euro. Bij Paradigit staat een Epson Stylus DX3850 (wat is het verschil met de DX3800?) voor 90 euro zonder die extra cartridges.

Of moet ik toch voor een HP Officejet gaan?

Iemand tips?

• Leolinedance
Hmm helemaal niemand met wat goede ideeen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De verschillen moet je volgens mij gewoon op de website van Epson terug kunnen vinden :)
Als je beide aan wilt sluiten, heb je (tenzij je 1 pc constant aan wil laten staan als de andere print) iets van een printserver nodig. Dat zal in dat geval dan wel een USB printserver worden - maar die zijn gewoon te koop :) Je zou ook voor een router met ingebouwde usb-printserver kunnen gaan, maar ik weetniet of je dat gaat gebruiken / nodig hebt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:28

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb zelf een tijdje geleden dit ding gehaald, doet het goed voor z'n geld... Kan standalone kopieren en foto's printen. Delen met meerdere pc's moet via een van deze pc's of via een los printservertje, maar printers die je direct in het netwerk kan hangen heb je afaik niet in deze prijsklasse :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Leolinedance
Chakotay schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:50:
Ik heb zelf een tijdje geleden dit ding gehaald, doet het goed voor z'n geld... Kan standalone kopieren en foto's printen. Delen met meerdere pc's moet via een van deze pc's of via een los printservertje, maar printers die je direct in het netwerk kan hangen heb je afaik niet in deze prijsklasse :)
thanx :)

• Leolinedance
Echt niemand met meer ideeen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee, maar dat is niet gek, dit is een beslissing die alleen jij kunt maken...

Gewoon even je exacte behoeftes bepalen, evt reviews zoeken en resultaten daarvan naast je budget leggen. Dan weet je of deze interessant is :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.