[XP] Snelkoppelingen in venster: Openen*

Pagina: 1
Acties:

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-01 22:06
Hey,

Als je bij het venster "openen" komt, om bijv in word een bestandje te openen. Staan er 5 leuke snelkoppelingen:
Onlangs Geopend
Bureaublad
Mijn Documenten
Deze Computer
Mijn Netwerklocaties

aangezien ik sommige ervan niet nodig heb wil ik graag dat er andere koppelingen komen.
weet iemand of dit mogelijk is? en waar het te veranderen is

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je dat niet kunnen veranderen in je register? Ik heb in elk geval geen optie in Word zelf gezien om dit te kunnen aanpassen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Dedgeh
ja, ik denk ook dat het in het register moet, maar om nu het hele register door te zoeken.. best groot :9
aangezien het niet uitmaakt of je in word of excel of wordpad opent. komt allemaal hetzelfde. Ik zoek het ook niet bij de applicaties zelf.
Dus waar zal het in het register moeten? B)

• UniPer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Misschien zijn er zogeheten Tweak progjes die zoiets ondersteuen,
Tweak UI ofzo...ik zou daar eerst tussen zoeken voordat ik het registeren openklapte..

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je XPPro draait: gpedit.msc: "User Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Windows Explorer > Common Open File Dialog" even de "Items displayed in places bar" aanpassen.

Anders even met Tweakui aan de slag, daar kan je dit ook mee instellen. Welke versie van Windows gebruik je overigens? Dit per de Windows Operating Systems - Policy, zodat we het nog even in de topictitel kunnen zetten :)

Voor enkel office is er ook nog een andere weg via het register:
Office XP: http://support.microsoft.com/kb/282087
Office 2003: http://support.microsoft.com/kb/826214

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Dedgeh
a oke, windows xp pro ^^

bedankt voor de reacties

[ Voor 4% gewijzigd door Dedgeh op 08-03-2006 13:50 ]

Pagina: 1