[office XP] Word blijft herinstalleren

Pagina: 1
Acties:

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Hallo,

ik kort eerst even samen wat er staat :

PC : windows XP (aangemeld op het domain "vaguh.local")
hierop Office XP geinstaleerd

server : w2k3 standaard met daarop een user profiles directory
Users maken gebruik van een roaming profile
en in de computer policy staat ingesteld dat de userprofile lokaal verwijderd moet worden.
(dit werkt dus ook gewoon)

Nu heb ik alleen het volgende probleem :

zodra ik onder een domain user inlog lokaal op de PC en dan MS word opstart dan blijf ik de melding krijgen dat office wil installeren (zo'n preparing for installation venstertje) dit verdwijnt daarna en dan duurt het een 5 a 10 sec voordat word opstart. Sluit ik word weer af en start hem opnieuw op dan krijg ik hetzelfde ritueeltje weer te zien. (tevens staat elke keer in de Event viewer dat Office XP succesvol geinstaleerd is)

Op het moment dat dat ik de domain user ook domain admin rechten geef dan is dit probleem van de horizon verdwenen. Rara ? ik sta hier een beetje voor een raadsel want ik heb het alleen met MS word, de andere applicatie's excel , access en powerpoint geven 1x aan dat hij is ingestaleerd en daarna starten ze normaal op. Behalve dan MS word die moet weer is moeilijk zijn :)

Ps. lokale Admin rechten geven aan de user vind ik geen oplossing ;) (weet trouwens ook niet of dit wel werkt :P domain admin rechten werkt wel dus....)

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
[kick]

Is er niemand die dit probleem ook heeft ? want als ik een standaard windows+office xp installatie doe en 'k maar een nieuwe gebruiker aan met "user" rechten dan heb ik hetzelfde probleem.

(ik ben nu bezig met filemon en regmon om te kijken welke key's er allemaal worden benaderd en bestanden alleen ben ik hier wel ff mee bezig geloof ik :P dus een snellere oplossing is welkom)

greetz
vaguh

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read