Ik ben op zoek naar een software pakket waarmee gepersonaliseerde mailings kunnen worden verstuurd. Op het moment heb ik een lijst in Access van klanten met naam, functie, bedrijf, email adres etc. Ideaal gezien zou het programma emails naar deze mensen moeten kunnen sturen met een gepresonaliseerde header, een unsubscribe functie, een te bewerken profiel (zodat ze zelf gegevens zoals telefoonnummer en functie kunnen aanpassen), bounce reporting, etc, etc. Na enkele uren googlen heb ik nog niets kunnen vinden, ik vroeg me af of iemand ervaring met dit soort software heeft.
Het gaat hier trouwens niet om zomaar spammen, het betreft een lijst van klanten en contactpersonen van een bedrijf die op de hoogte gehouden moeten worden van ontwikkelingen dmv een (digitale versie) van een kwartaalblad.
Het gaat hier trouwens niet om zomaar spammen, het betreft een lijst van klanten en contactpersonen van een bedrijf die op de hoogte gehouden moeten worden van ontwikkelingen dmv een (digitale versie) van een kwartaalblad.