Goededag Tweakertjes 
System:
iMac 20" Intel 2Ghz Core duo
1.5GB RAM
OS X 10.4.5
alle updates
zojuist gedowngrade
naar 10.4.5
typo dus
--
Ik heb wat Mac games, The sims2, RainbowSix: Raven Shield.
(games zijn legaal en hebben de laatste updates ondergaan
)
Ik weet dat die games NIET native zijn en dus geemuleerd worden.
Het leuke is dat de games beter op de intel werken inclusief emulatie als op een PowerMac.
Komt misschien toch omdat de games ooit voor intel zijn geschreven en daar toch nog een voordeel weghalen...
Maar goed dat is het probleem niet, het probleem is dat het super onstabiel is je kan zo 40min The Sims doen en dan ineens FLITS (handeling in de game maakt niet uit, is willekeurig) zit je weer naar je OS X omgeving te kijken
je krijgt dan zo'n standaard error, dat je een rapport kan sturen naar Apple.
Dit is vervelend maar eigenlijk geen ramp...
RavenShield is veel erger
die speelt geweldig (als die werkt
) en ineens beeld wordt donker, krijg je in 8 talen te zien dat je je powerknopje ff 5sec in moet houden omdat je Mac zwaar gechrast is 
Iemand een tip/idee/oplossing om die games op de intel mac te kunnen spelen? of vraag ik nu te veel van Rosetta
(voor mijn gevoel niet omdat de games perfect spelen)
als ik een game speel staat alles uit , geen enkele app blijft aanstaan (behalve system monitor..)
Vergeten te melden:
Wat me ook opvalt dat het voor de 1.4.5 patch en de security patch stabieler was.
System:
iMac 20" Intel 2Ghz Core duo
1.5GB RAM
OS X 10.4.5
alle updates
zojuist gedowngrade
--
Ik heb wat Mac games, The sims2, RainbowSix: Raven Shield.
(games zijn legaal en hebben de laatste updates ondergaan
Ik weet dat die games NIET native zijn en dus geemuleerd worden.
Het leuke is dat de games beter op de intel werken inclusief emulatie als op een PowerMac.
Komt misschien toch omdat de games ooit voor intel zijn geschreven en daar toch nog een voordeel weghalen...
Maar goed dat is het probleem niet, het probleem is dat het super onstabiel is je kan zo 40min The Sims doen en dan ineens FLITS (handeling in de game maakt niet uit, is willekeurig) zit je weer naar je OS X omgeving te kijken
je krijgt dan zo'n standaard error, dat je een rapport kan sturen naar Apple.
Dit is vervelend maar eigenlijk geen ramp...
RavenShield is veel erger
Iemand een tip/idee/oplossing om die games op de intel mac te kunnen spelen? of vraag ik nu te veel van Rosetta
als ik een game speel staat alles uit , geen enkele app blijft aanstaan (behalve system monitor..)
Vergeten te melden:
Wat me ook opvalt dat het voor de 1.4.5 patch en de security patch stabieler was.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 13:44 ]