Oude Meridian CD-speler: transportschroef belangrijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• janusja
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 00:13
Via Ebay heb ik m'n oude Meridian CD loopwerk (uit de 200 serie) verkocht.

Nu moet ik dat ding opsturen naar Duitsland maar ik heb de transportschroef niet meer. Ik wil natuurlijk wel graag dat hij werkend aankomt bij de koper.

Weet iemand hoe belangrijk die schroef is tijdens het transport? Zou het loopwerk kapot gaan als je die schroef niet hebt?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Past er geen ander schroefje in?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• janusja
Het is nogal een aparte bout, wel een centimeter of 10, 12 lang als ik me goed herinner. Met alleen wat schroefdraad aan het uiteinde.

En ik heb me eens laten vertellen dat als die bout te lang is, je het loopwerk kapot draait, en dat wil ik natuurlijk ook niet :)

Verwijderd

Goedkope spelers hebben die optie vaak niet en die worden ook verzonden over de wereld. Ik denk dat het meevalt.

• janusja
Njah dat is natuurlijk zo maar dat zijn ook veel modernere loopwerken, dit is er één van 12 jaar oud dus kweenie...

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tsja, die schroef zat er natuurlijk niet voor niets, dus je leeskop zal wel loshangen als je hem er niet in doet. En dan is het afwachten hoe lief de transportdienst voor je pakketje is.

Ik weet dat bijvoorbeeld wasmachines nog steeds 4 transportschroeven hebben omdat anders de trommel alle kanten op stuitert en je hem meteen weer terug kan brengen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1