Toon posts:

TV IN+OUT + Dualhead

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er eigenlijk uberhaupt al een kaart die TV IN+OUT en Dualhead combineert op 1 kaart ? Ik wacht al jaren op de marvel g800 van Matrox waarvan ik hoop die dit soort heerlijke :) dingen combineert. Maar die komt pas in augustus :'( uit ofzo en dat duurt me dus te lang.
JD

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ati radeon VIVO?

Verwijderd

Topicstarter
heb gekeken op de page van ATI maar kan niet een model vinden wat dus ook dualhead met een monitor heeft. Bedoel je deze ?

http://www.ati.com/na/pages/products/pc/radeon64_ddr/index.html

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 11:35 schreef henkleerssen het volgende:
Ati radeon VIVO?
Nee, wel ViVo maar hij heeft geen dualhead achtig iets..

Verwijderd

Je moet gewoon 2 videokaarten kopen, is duur maarja.. Neem een Radeon ViVo (AGP) en een Voodoo5 (PCI versie), dan kan je (iig in win2k) dualhead gebruiken..

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ja die... maar inderdaad geen dualhead..

Maar je wilt dus twee monitors EN een tv aansluiten .. en als het ff kan video opnemen via tv in? Duh...

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Tja, koop een ATi Radeon ViVo én een Jaton 4 Mb PCI videokaart. Hebbie zat aan, en zal prima werken.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt .. ik wil wel veel :7 Kan je met die radeon VIVO ook tegelijkertijd het tv-beeld wat je via je videorecorder op je TV-in binnen krijgt naar je TV sturen en dan met je PC door de zenders zappen en die op de TV laten zien? (Dit ivm met een TV met maar een paar zendervoorkeuren)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Theoretisch zou dat geen probleem moeten zijn.. maar hoe het precies practisch zit.. zou je zelf ff moeten uitvogelen.. of iemand vragen idd die het al weet ..en die dit al doet of zo..(ik geef je chter weinig kans dat zo iemad er is..met zo'n config..)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz heb even rondgekeken. En volgens mij kan de volgende combinatie mij wensen compleet voldoen

- TV IN Miro Video PCTV Pro
- Matrox G400 met dualhead
Totaal Fl 213+400 = ruim 600 piek
De TV IN kaart met CONEXAN Bt8x8 kan volgens mij ook filmnet kraken(niet onbelangrijk :)). En de matrox g400 heeft de mogelijkheid om het 2e beeld of monitor of TV te doen(in 1024x768).

Heeft iemand zoiets maybe in werking ? En dan dus ook het zappen op je TV via je MIRO

JD

Verwijderd

Topicstarter
Of nee .. ik neem dan deze lijkt mij stuk goedkoper, en ik ga toch alleen voor 2D kwaliteit

Matrox Millennium G450 16MB SDR (OEM) FL 233,-

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:17
Een Asus V9520 Video Centre heeft VIVO en dualhead

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Let voortaan aub op het datum van een topic als je een reply gaat posten- ik gok zo dat jan-dirk meer dan 3 jaar na dato al een oplossing heeft :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.