Toon posts:

[ Canon MPC400 ] >> Wrong Cartrigde

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Sedert enkele dagen zit ik met een zeer vervelend probleem op mijn Canon MultiPass400 printer. Deze geeft namelijk de foutmelding (opeens zomaar) "Wrong Cartrigde". Ik heb al zitten zoeken op internet hoe dit kan komen (zomaar) maar wat ik enkel vind is info over zogenaamde reset codes. Het probleem is dat geen enkele van dez codes voor mijn printer omdeze (zogezegd) te resetten. Heeft iemand al soort gelijke problemen gehad en zijn er oplossingen voor? Als ik sommige sites mag geloven zou het mogelijk moeten zijn met die resetcode, maar dan moet ze natuurlijk wel eerst werken op mijn printer. Of zou een nieuwe printkop de oplossing zijn?

alvast dank bij voorbaat,
met vriendelijke groet,
nh

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:12

gws24

Thinking is hard!

Misschien heb je hier niks aan maar heb je wel op het goede typenummer gezocht? Als ik op de canon site kijk vind ik alleen maar de pixma mp450 en niet de 400.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Topicstarter
De MPC400 is uit productie, daarom dat ze niet meer bij de product reeks staat. Ze is wel nog te vinden op de supportpages;
http://software.canon-eur...s/SmartBase_MPC400615.asp

Misschien is hier iemand iets mee, maar ik zoek of hoop vooral dat iemand de oplossing weet voor het 'Wrong Cartrigde' probleem want er is nietmeer van printen aan op dit moment.

alvast dank,

• Etienne74
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 17:56
Hallo,

Iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?
Ik heb de printhead er al uit gehaald. Deze met gedemineraliseerd water helemaal schoongemaakt zodat alle inktresten eruit zijn. Hij gaf immers de error na een lange tijd niet gebruikt te zijn (en opgedroogt is). Maar da heeft nog niet mogen helpen.
en ook met "menu", "copy", "#" om in het service menu te komen en dan de boel te resetten (reset => all) heeft me nog niet verder geholpen.

Enig idee?

Bedankt,
Etienne

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die topicwaarschuwing dat het een oud topic betreft is er niet voor niets :o

Gelieve geen oude }:O }:O }:O uit de sloot te halen...

Enige reden om in een oud topic te posten is als je iets dat voor anderen nuttig is toe te voegen hebt, bijvoorbeeld een oplossing voor een probleem. "Heeft iemand het antwoord al?" is niet bepaald iets waar iemand wat aan gaat hebben.

Verder:
GoT Huisregels

Wij Tweakers doen elkaar constant de groeten dus hoef je dat niet onder iedere post te zetten. Wil je toch zoiets melden, gebruik er je sig voor - daar is een sig voor :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.