Verloop stuk van slot A naar socket A

Pagina: 1
Acties:

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Ik ben opzoek naar dit voorwerp waarmee je dus op een slot A mobo en socket CPU kan aansluiten..

Ik heb er weleens eentje gezien, maar ik weet niet dat ding heet en waar ik hem gezien had.

Nou wilde ik dus dat ding hebben.

Iemand een idee hoe het heet of waar ik het kan kopen? :?

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Ze zijn er toen is mee bezig geweest, maar dat wilde niet lukken schijnbaar want ik heb er niks meer van gehoord. Waarschijnlijk toch teveel problemen met timings ed. En dat de kosten toch te hoog waren.

Post op Tweakers.net

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
BESTAAT NIET

er zijn wel enkele Slot A tbirds gemaakt en deze kan ik je wel aanraden mits je mobo bios (updaten !!!)ze aankan

I’m not like the OTTERS

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Moet ik nu mijn ogen laten nakijken ofzo???
Ik zeg toch dat ik dat spul heb gezien...

waarom zo koppig doen?

Verwijderd

Doe niet zo lullig man. Ze zijn er NIET. :z

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ze zijn er niet.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ze bestaan wel ik heb ze in het weekend nog gezien bij de mediamarkt. Het heeft zo'n slot A "kaart ingang" en dan kan je op die kaart je socket A processor prikken.:)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 23 januari 2001 13:54 schreef Ik_wil_een_blaaspc het volgende:
Ze bestaan wel ik heb ze in het weekend nog gezien bij de mediamarkt. Het heeft zo'n slot A "kaart ingang" en dan kan je op die kaart je socket A processor prikken.:)
Waar precies, kom erg nog wel eens :)

Russian Blue Neji
Kate Bush

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Op dinsdag 23 januari 2001 13:54 schreef Ik_wil_een_blaaspc het volgende:
Stond dat erbij dan ?
Want het kan ook gewoon slot 1 socket 370 zijn, naar mijn weten bestaan ze ook niet. Of werken ze niet naar behoren.

Verwijderd

Het was in de mediamartkt in Rotterdam op de jawel PC afdeling.Het was toch zeker socket A dat stond er ook op.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 23 januari 2001 14:05 schreef Ik_wil_een_blaaspc het volgende:
Het was in de mediamartkt in Rotterdam op de jawel PC afdeling.Het was toch zeker socket A dat stond er ook op.
Dacht dat je in Amsterdam bedoelde, dan zopu je me precies kunnen zeggen war op de PC afdeling.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Ze bestaan idd, alleen het probleem is dat voor zover ik weet de meeste mobo's geen tbird ondersteunen... Je zult dus eerst ff moeten gaan kijken welke mobo's slot a tbirds aankunnen (geloof dat alleen de k7v dat kon)...

Dus ze bestaan wel. Alleen ze zijn in de meeste gevallen niet echt nuttig.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
heb er van gehoord maar het scheen inderdaad problemen met de timings te geven op een kx133. Dus mocht je zo'n convertor kopen ga er dan maar niet van uit dat het zo super stabiel zal lopen.
Zoek anders ff op t.net naar nieuwspostings erover zal je je antwoord vast wel vinden.

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Als je geen AMD Irongate chipset hebt, zou ik de gok niet eens wagen, aangezien AMD dat zelf heeft afgeraden. Er zijn echter wel SLOT A Thunderbirds en ik draai er een op een MSI moederbord. Gaat wel goed. Misschien is dat dus de oplossing voor je. Als je ervan overtuigd ben dat je ze gezien hebt, zou ik zeggen ga terug naar de winkel en haal er een.

I think, therefor I am.....I think.

Pagina: 1