Ik downloade een paar dagen geleden de trial versie van F-Secure Internet Security 2006. Tijdens het installeeren liep hij vast. Dus ik de computer opnieuw opstarten. Vervolgens bij het opstarten was F-Secure Internet Security 2006 half geinstalleerd. Dus ik verwijder het via software. Na nog een keer opstarten blijken er nog opstartcommands (msconfig) in het register te staan. Dus ik verwijder die. (Ondertussen ook nog de map zelf (c:/programfiles/F-Secure Internet Security 2006) verwijderd).
Ik denk eindelijk dat programma weg! Dus ik download de trial versie van Panda Platinum Internet Security 2006 en tijdens het installeren zegt hij dit.
Ik heb al uren gegoogled maar ik heb er nu echt de pest in want nu heb ik helemaal geen beveiliging!
Help me plz!
Ik heb nu net een register map gevonden die van f-secure. Ik kan deze alleen niet verwijderen! hier
Ik denk eindelijk dat programma weg! Dus ik download de trial versie van Panda Platinum Internet Security 2006 en tijdens het installeren zegt hij dit.
Ik heb al uren gegoogled maar ik heb er nu echt de pest in want nu heb ik helemaal geen beveiliging!
Help me plz!
Ik heb nu net een register map gevonden die van f-secure. Ik kan deze alleen niet verwijderen! hier