Toon posts:

Internet uitgevallen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam thuis van het stemmen, en besloot maar weer eens een beetje te gaan World of Warcraft'en.

Ik kon geen verbinding krijgen met de server, dit gebeurt wel vaker dus ik bedacht dat ik op het WoW forum mischien wat meer informatie kon krijgen. Ook deze website deed het niet en bij nadere inspectie deed ook mijn MSN en Xfire het niet meer. Enige seconden later werd ik van Teamspeak afgeflikkerd en werd mijn FTP client gedisconnect van mijn Amerikaanse FTP server.

Ik dacht dat het weer eens mn router zou zijn dus die heb ik vrolijk gereset. Dit mocht alleen niet echt baten. Vervolgens haalde ik de stroom van mijn router en modem, in de hoop dat mijn internet het weer zou doen. Ik typte zoals zo vaak www.google.com in nadat ik mijn internet had aangesloten en warempel. Ik had weer internet. Tenminste, dat dacht ik. De hits die google leverde konden stuk voor stuk niet gevonden worden. Slim als ik ben voerde ik een paar ping's uit naar verscheidende websites in zowel binnen als buitenland. Telkens met het resultaat dat de host alive was. Tracert deed het ook keer op keer en ik was met stomheid geslagen.

Een kwartje viel en ik surfde naar www.nu.nl. Deze website deed het wel inclusief alle nieuwsberichten. Ook de website ilse.nl en (uiteraard) tweakers.net deden (en doen) het nog gewoon. na verder speurwerk blijken alle in nederland geplaatse websites het te doen.

Dus , nu mijn probleem :P

Ik kan alleen maar verbinding krijgen met nederlandse websites

Mijn host is quicknet, ik weet niet of iemand anders ook deze problemen heeft? Of is er een MEGA UBER POWER outage bij een aantal datacenters?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, aangezien de kans op een mega uber power bij een aantal datacenters tegelijk onwaarschijnlijk is, en hier alles gewoon werkt lijkt me toch dat je het bij jezelf zal moeten zoeken. Al een recente virusscanner en adware scanner gedraait?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Yeppers :)

Mijn broer z'n crappy win98 PC heeft nagenoeg ook dezelfde problemen. Zo ook mijn ma haar (nieuwe ) laptop

Verwijderd

Was zoeven inderdaad wel connecties kwijt. Was bezig met onderzoeken, maar binnen een paar minuten alweer goed.

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-04 16:23

Macros

I'm watching...

Grote kans dat je provider het verkloot heeft vandaag en de routerings tabellen niet helemaal 100% op orde zijn.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Topicstarter
het is een wonderbaarlijk mirakel!
de mega power outage is blijkbaar gemaakt ;)

Kan ik eindelijk weer verder met mijn WoW-verslaving, terwijl mijn sociale leven een diepe val maakt in het gat genaamd vergetenheid

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Begint een opsomtopic te worden maar bij mij heeft de router net ook een paar keer de verbinding verloren, is lang niet meer gebeurd :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 17:56

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik had hier zojuist ook last van met m'n SpeedXS Extreme verbinding, maar het lijkt allemaal weer opgelost te zijn. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Jep, mijn broer en ik hadden/hebben er ook last van. (Me broer woont 5 minuten van mij af..)
Ik kan niks vinden op de Quicknet/Multikabel site dus ga ervan uit dat het binnenkort weer goed is.

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Had er net ook last van idd en aantal vrienden met Multikabel ook, nu alles weer opgelost.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:56
Hier ook problemen met Multikabel. Uitval van diverse IM clients, timeouts e.d. Zeer irritant.

Verwijderd

Je internet is helemaal niet uitgevallen, je zit hier toch B)
Oke, sorry kon het niet laten, dit vroeg er gewoon om.
Mod maar weg
Pagina: 1