Toon posts:

apache installatie begint niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik weet eigenlijk niet of dit hier goed staat maar ik zou niet weten waar het anders moet.

Ik probeer nu al een tijdje apache te installeren maar het setup blijft hangen bij het klaarmaken van de installatie. Bij dit scherm om precies te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenrxc.nl/setup.jpg

Ik heb al allerlei verschillende versies geprobeert maar daarbij krijg ik hetzelfde probleem. Ook na een herstart van me computer krijg ik hetzelfde scherm te zien.

Hoellang ik ook wacht hij blijft gewoon bij dit scherm en gaat niet verder met het setup.

Ik heb op google gezocht en in de search op dit forum maar heb eigenlijk niks bruikbaars kunnen vinden.

Herkent iemand dit probleem of kan iemand me daarbij helpen?

Alvast bedankt!

Groeten Jeroen

edit: ik heb trouwens windows xp pro met sp2.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 19:26 ]

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Appserv eens proberen.

Daarmee kan je ervoor kiezen om niet de MySql, PHP, PHPmyAdmin etc te installeren.
Dus kies alleen voor Apache. (Custom ....)

Misschien werkt het dan wel?

Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door Big-R op 07-03-2006 20:21 ]

Greetz Big-R

Verwijderd

Welke software heb je allemaal nog meer draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Big-R schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:19:
Appserv eens proberen.

Daarmee kan je ervoor kiezen om niet de MySql, PHP, PHPmyAdmin etc te installeren.
Dus kies alleen voor Apache. (Custom ....)

Misschien werkt het dan wel?

Succes!
Ja dat zal ik eens proberen. Het was alleen wel de bedoeling dat php, mysql en phpmyadmin ook geinstalleerd werden.

Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:00:
Welke software heb je allemaal nog meer draaien?
Ik heb norton internet security aan staan en speedfan. Voor de rest alleen msn eigenlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt met appserv, echt een mooi programmaatje in 2min. installeer je een hele webserver met alles erop en eraan. En het werkt ook nog!

Hardstikke bedankt!

p.s.ik weet echt niet wat het is met die normale appache installatie maar die werkt dus echt niet.