Wie wil mijn blokjes?

Pagina: 1
Acties:

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:22

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Door wat omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt om te retiren met het rc5 project.

Nu is het zo dat ik inmiddels 960.000 blokjes op mijn naam heb staan die ik naar iemand wil gaan retiren.

Wil je deze blokjes stuur dan een goede reden waarom je vindt dat jij ze moet krijgen naar ejheeres@hetnet.nl en ik zal volgende week dan de blokjes naar die persoon retiren. Dus e-mail adres waar ze op geretired moeten worden erbij zetten.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

DJ

Geef ze aan iemand die altijd laag scoort. Dan heeft die persoon ook eens een mooie dag :)

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 01:01
Moeten toch echt eens aan een vergaarbak voor die blokjes gaan denken...

niet aan individuen geven....

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• DJ

DJ

Is ook een goed id ja. Zoiets als: rc5retire@dutchpowercows.org

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Als er dan gewoon een retirement team opgestart word door een "betrouwbare DPC'er" :?

Iedereen happy....toch }:O

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op dinsdag 23 januari 2001 11:28 schreef DJ het volgende:
Is ook een goed id ja. Zoiets als: rc5retire@dutchpowercows.org
zoiets heeft geen zin aangezien je maar 8 adressen naar 1 mailadres kan retiren

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op dinsdag 23 januari 2001 11:34 schreef Sequence het volgende:

[..]
zoiets heeft geen zin aangezien je maar 8 adressen naar 1 mailadres kan retiren
Dan neem je elke 2 weken een nieuw emailadres
waar je de blokjes weer naar de nieuwe retired.....kan je toch weer 7 emailadressen op kwijt....enzovoort...:7

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

ik d8 dat dat niet kon, want dan gaat het quota mee

hmmz

Verwijderd

Eigenlijk zouden alle blokjes moeten gaan naar Wiho of LULU. Die zijn al vanaf het begin een grote inspirator geweest voor velen en hebben de DPC het 1e jaar gedragen.
Een soort van dankbetuiging dus.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik denk dat je beter je blokjes kan laten waar ze zijn, dan heeft niemand er last van (maar ook niemand heet er voordeel van)

en als je ooit nog eens bedenk om weer mee te doen, begin je al met 960k :)

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

waarom zou iemand die blokjes willen?

het is toch veel leuker om op eigen kracht te grazen }:O

hmmz

Verwijderd

ok, ik dacht dat dit soort topics gesloten zouden worden?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 23 januari 2001 11:47 schreef FRAeK-AC het volgende:
Eigenlijk zouden alle blokjes moeten gaan naar Wiho of LULU. Die zijn al vanaf het begin een grote inspirator geweest voor velen en hebben de DPC het 1e jaar gedragen.
Een soort van dankbetuiging dus.
Sorry maar Wiho en Lulu doen allebei nog geen jaar mee voor DPC... Lulu is nu bijna een jaar bezig, Wiho doet vanaf het begin van het project mee maar pas een maand of 9 voor DPC..

Wat mij betreft gaan ze naar Femme ofzo.. Die blokjes ;)

Verwijderd

Ik zou ze inderdaad aan iemand geven die hoog in de overall stats staat, zodat er ook nog een DPC-er op een hoge plek staat

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Ik denk dat je zelf wel uit mag zoeken aan wie je ze geeft... Het zijn jouw blokjes, dus doe wat je wilt...

(Ik weet nog wel een goed doel: Help TheDudes van TheBenny de stats door ;))
Maar ff serieus, echt, het zijn jou blokjes, ErikH, dus You may decide what is to happen to them!

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Ik zou er overigens niets op tegen hebben om die blokjes op de naam van ons team te krijgen. ;)

Dan staan we ook eindelijk eens in de hitlijst, i.p.v. de grootse stijgers. :D

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-05 17:04
op zich is wel met retired adressen te werken, bijvoordbeel retired_A1@dutchpowercows.org waarnaar 8 adressen retired kunnen worden, en dan een 'RIP' pagina op dutchpowercows.org met adres en hoeveelheid waar het vandaan komt.

We spend our years as a tale that is told

• DJ

DJ

Op dinsdag 23 januari 2001 13:55 schreef Dutchman! het volgende:
op zich is wel met retired adressen te werken, bijvoordbeel retired_A1@dutchpowercows.org waarnaar 8 adressen retired kunnen worden, en dan een 'RIP' pagina op dutchpowercows.org met adres en hoeveelheid waar het vandaan komt.
Kijk dat bedoel ik nou. Zoiets moet toch op te zetten zijn!

En binnen dutchpowercows.org kunnen we (de DPC Crew) zelf toch zoveel adressen aanmaken als we willen?

DJ

Verwijderd

Zojuist is retired1@dutchpowercows.org aangemaakt en er zijn ook een paar su's verzonden naar d.net. Morgen kunnen we dit emailadres lid maken van DPC en kunnen er ook blokjes naar geretired worden.

En retired2@dutchpowercows.org en retired3@dutchpowercows.org bestaan ook al, dus we kunnen ff vooruit :).

ErikH: Kies maar wat je wil doen, iemand kiezen of de eerste zijn die dit systeem gebruikt.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:22

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik zie dat een hoop mensen het niet eens zijn met het retiren naar een ander dus houd ik ze op aanraden van zo'n 23 mailtjes zelf totdat ik misschien ooit weer kan beginnen.

Ga nou alsjeblieft niet af zitten zeiken over deze beslissing want jullie willen zelf niet dat het geretired wordt.

Verder blijf ik dan natuurlijk wel lid van de nederlandse kracht koeien.

update
Net te horen gekregen dat ik door kan gaan, maar in veel lagere snelheid, dus i.p.v. 7500 blokjes per dag nog maar 2 a 300 blokjes.
maar goed beter iets dan niets.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Andy was de grote KABOEM! flusher hier in de begintijd van DPC. Met alle respect aan alle anderen. Sterker nog Andy *was* de big flusher hier, net zoals Sienema, Jorma en Gilux. En Femme flushte ook behoorlijk wat blokjes destijds. Deed goed mee in de top 5.

Yeah, tijd gaat snel he... zucht......

edit:

:? ....ehh...Jaaaah, herinner me nog de constante 4K flushes van Sienema, die daardoor constant in de DPC top 3 stond. En daarna GiLux, die soms met de meest waanzinnige 10+K flushes op no.1 stond. En dan Andy, met z'n extreem vette 100 tot 200K flushes soms no.1 van de wereld stond in het klassement......
Ja, Andy heeft de MF in z'n eentje uitgevonden. Dat is in ieder geval zeker...

Bwaahh, ouwe-lul-geremember-dingen....
Toch wel leuk :)
Pagina: 1