Toon posts:

Psu problem: Turn-on delay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, ik ben hier nieuw, maar ik zit met een probleem waar ik niet uit kom. Ook met google kwam ik er niet zo 1 2 3 uit.

het zit zo:

Ik heb een poosje terug een nieuwe graphics card gekocht, een Club3D 6600GT 128mb agp8×.
Deze doet het goed tot je gaat gamen, dan valt deze na 10 minuten uit en blijkt dat het geheugen is weggevallen, alle DirectX opties vallen weg etc etc etc...
De oplossing lag volgens velen bij de voeding, dus ik mijn 300W Q-Tec :/ (sorry hoor) vervangen door een 350W Aopen (want op de Club3D site stond dat dat minimaal nodig was).
Dat werkte dus ook niet :(
Ik dus weer een andere voeding gehaald: een Coolermaster Extreme Power 430W.
Nu sloot ik deze aan en schakelde ik mijn pc aan. de ledjes begonnen allemaal te branden en de fans te draaien, maar hij kon de andere devices niet activeren.
De voeding getest op een computer van een ander en daar deed deze het wel correct, dus de voeding doet het gewoon.
Ik kon mij toen herinneren dat ik ergens had gelezen over turn-on delay. maar daar stond verder niets bij over een eventuele oplossing of hoe je zou kunnen proberen dattie het wel deed.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of hoe ik het anders kan proberen?

proc: Northwood P4 2.0 gHz
mobo: Asus P4S533
graphics: Club3D 6600GT 128mb agp8×
memory: 1024mb (2×256mb & 1×512mb)
devices: DVD-rom speler asus
CD-brander Sony
Samsung Floppydrive
Maxtor 40gb 5400 rpm harddisk
Western Digital 160gb 7200 rpm harddisk
PCI: usb-card
netwerkkaart

(het mag dan een aardige verzameling van merken zijn, het werkt perfect op de voeding na)

Modbreak:ik weet niet wat je precies wilde zeggen met dat plaatje, maar met je vraag had het weinig te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Oscar the Grouch op 08-03-2006 08:22 ]