code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| function popup(imgsrc)
{
var showimg = window.open("", "foto", "toolbar=no, location=no, menubar=no, scrollbars=no, status=no, top=10, left=10, width=100, height=100");
showimg.focus();
showimg.document.writeln("<html><head><title>Original</title>");
showimg.document.writeln("<script>function resize(){window.resizeTo(document.images[0].width, document.images[0].height + 50)}</sc"+"ript>");
showimg.document.writeln("</head><body style=\"margin: 0px; cursor: pointer; overflow: hidden\" onload=\"resize()\">");
showimg.document.writeln("[img]\"../images/producten/"[/img]");
showimg.document.writeln("</body></html>");
showimg.document.close();
return false;
} |
Beste medetweakers,
Bovenstaande code gebruik ik om een productafbeelding in een popup in te laden. Je moet je voorstellen dat je een thumbnail krijgt met product-info en onclick krijg je een popup die rondom de image sluit.
in html gedeelte gebeurt dat als volgt:
code:
1
| <asp:Hyperlink ID="hplIMG" Runat="server" Target="_blank" NavigateUrl="" onclick="return popup('06032006115144.jpg')"><asp:Image Runat="server" ID="img" Width="200" BorderColor="black" BorderWidth="1px"></asp:Image></asp:Hyperlink> |
Het gaat om het onclick="return popup('06032006115144.jpg')"> gedeelte. Nu roep ik dus met return popup('imgsrc') de image aan. Het probleem wat zich nu voordoet is dat ik alleen hard coded een imagenaam.extensie erin kan zetten.
Ik heb een container.dataitem geprobeerd en een label, geen van deze mogelijkheden mocht lukken. Hoe krijg ik nu de correcte imagenaam.extensie in dat stukje html verwerkt.
Bij het laden van de pagina worden wel betreffende product gegevens opgehaald en ook komt de productnaam.extensie voor alleen hoe krijg ik die in dat kleine stukje onclick ?