Ik heb gemerkt dat mijn zelfbouwcase bij elke vervoerbeurt ernstig losrammelt. Dit komt voornamelijk doordat ik van een stukje hoeklijn met afstandsbusjes zelf een pci-kaarten vastschroefrandje heb gemaakt. Ik kan het iedereen afraden, want de gaatjes worden na enkele keren los- en vastschroeven ruimer en je kaarten gaan loshangen. 
Nu heb ik hier wat oude ATX kastjes staan waaruit ik een PCI-rackje kan slopen. Maar dat slopen moet wel met beleid gebeuren en die dingen zitten zover ik kan zien met puntlasjes aan het frame vast. Ik heb een hamer maar ben bang ze krom te slaan... hoe kom ik tussen die lipjes en kan je genoeg kracht zetten met je blote hand om ze om ze zeg maar los te wrikken?
Anders is dat natuurlijk onbegonnen werk en verbuig ik misschien wel dat hele PCI-rackje.
In de search wordt alleen geroepen dat je het rackje eruit moet tikken, maar eh, ik heb er maar 1 en die moet heel blijven
Deel twee is dat mijn moederbord ook gewoon met afstandbusjes op de plaat gemonteerd zit, maar de achterplaat was nooit helemaal bedoeld voor dit moederbord
en ondersteunt niet op alle plaatsen....dus ik zit er over te denken om tussen het moederbord en de achterplaat een stuk hobbyfoam te doen, dit spul... maar ik weet niet of het door zal smelten als de computer aan staat, of dat het sowieso wel handig is om foam tussen die twee dingen te doen, gewoon omdat er dan geen lucht meer achter langs kan stromen.
Nu heb ik hier wat oude ATX kastjes staan waaruit ik een PCI-rackje kan slopen. Maar dat slopen moet wel met beleid gebeuren en die dingen zitten zover ik kan zien met puntlasjes aan het frame vast. Ik heb een hamer maar ben bang ze krom te slaan... hoe kom ik tussen die lipjes en kan je genoeg kracht zetten met je blote hand om ze om ze zeg maar los te wrikken?
Anders is dat natuurlijk onbegonnen werk en verbuig ik misschien wel dat hele PCI-rackje.
In de search wordt alleen geroepen dat je het rackje eruit moet tikken, maar eh, ik heb er maar 1 en die moet heel blijven
Deel twee is dat mijn moederbord ook gewoon met afstandbusjes op de plaat gemonteerd zit, maar de achterplaat was nooit helemaal bedoeld voor dit moederbord
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs