Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:05

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Aangezien Googlen niets oplevert maar gauw een poging hier. Mijn vader heeft bij de Mediamarkt een Nikkei NPD2100X portable DVD speler gekocht. Nu blijkt het schijfje, ondanks ondersteuning voor DVD+RW, grote moeite te hebben met DVD+RW schijfjes. De ene keer flink haperen, de andere keer werkt het normaal. Ondertitels doen het ook niet altijd even goed. Een normale DVD speelt wel gewoon af.

Zijn er hier mensen die ook deze speler hebben? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gebruik je verschillende merken DVD-RW's? Zou kunnen dat ie ze niet allemaal even goed pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:53:
Gebruik je verschillende merken DVD-RW's? Zou kunnen dat ie ze niet allemaal even goed pakt.
Getest met Imation DVD+RW (4x speed) en Philips DVD+RW (ook 4x speed). De betreffende DVD+RW schijfjes spelen probleemloos af op mijn LG standalone en mijn vader's Philips standalone.

Ik heb al geprobeerd een Engelse site te vinden van Nikkei voor een eventuele firmware update, maar so far no luck.

[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 07-03-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Is er niemand op GoT die toevallig deze speler ook heeft? Het zou handig zijn ervaringen van anderen te hebben als ik vrijdag er mee terug naar de Mediamarkt ga.

-- Update: inmiddels is de speler teruggebracht en hebben we geld terug gekregen. Vervolgens hebben we hier in Tilburg de Philips PET810 op de kop getikt die het perfect doet.

[ Voor 36% gewijzigd door Wildfire op 13-03-2006 01:09 ]