Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Losse GSM connectors (sony ericsson)

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51
Voor een zelfbouw hobby projectje zoek ik me wezeloos naar een degelijke connector die ik onder mijn sony ericsson kan prikken. Ik wil de connector gebruiken voor het aansluiten van externe koptelefoon en microfoon (radio doeleinde)
Versie 1 van " mijn projectje" werkte op zich goed alleen heb ik hiervoor een connector gebruikt die van een headset afkwam. Deze connector (het was overigens geen duur headsetje) werd alleen al snel lam en de pootjes die hem vastzet onder de phone braken al snel af.

Nu kan ik wel een originele (stereo) headset kopen van dik 30 euro maar dat is toch best een hoop geld als je alleen de connector nodig hebt.

Iemand idee waar je dit soort spul kan krijgen?

• BJup
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-11 23:31
Neus eens rond bij de gammavoordeelbak/max/action/euroshop
Die hebben soms hele goedkope opladers/universele carkits/headsetjes, met daarbij verschillende connectortjes!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 01:07
Kijkend naar mijn USB-kabel, oplader en headset kan ik je vertellen dat bij al deze drie verschillende contacten aanwezig zijn. Een kabel van een oplader gebruiken voor audio gaat dus niet werken!

• xon
Ik ga toch weer een klein schopje tegen mijn eigen topic geven omdat ik wat nieuwe info heb en wie weet er wel nieuwe mensen kijken..

Ik zoek nog steeds een losse connector voor mijn S700i. Nu blijkt dat deze connector die ik zoek niet alleen op de S700i gebruikt wordt maar ook op VELE andere toestellen zoals de
Ericsson T28/R3x0/A26x8/R520 en de T68i (sonyericsson).

Het gaat overigens om deze connector: http://www.gsmgods.net/mu...duct_35_ericssont28_1.jpg

Deze connector is hier ook wel te koop maar er komt maar liefst 40 euro verzendkosten bij voor een iets wat nog geen 3 euro kost! (komt uit polen)

Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat wij hier in Nederland niet een bedrijf hebben die deze connectors verkoopt. Ik heb werkelijk al de afgelopen dagen me SUF gegoogled en het enige wat in nederland te vinden is zijn de connectors die op het moederbord van de telefoon moeten worden gesoldeerd. Dit zijn dus spare parts en niet de connector zelf. Het afknippen van een headset is geen optie overigens voor me.

Ik begin de hoop haast op te geven en ben bang dat ik de knip moet gaan trekken maar vraag het TOCH nog eventjes hier....anybody suggesties voor een shop?

• ceesietopc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:24
Bel is naar Sony Erricson, en vraag eerst of zij je niet iets toe kunnen sturen.
Vraag anders om adressen van reperatie centra, daar zullen ze heus wel van die dingen hebben.
Anders kan je altijd nog naar de precieze naam van de connector vragen, zodat het google'en wat makkelijker wordt.

Beetje inactief... maar toch best aanwezig :)

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Wat dacht je van deze dan? Die maakt van je SE connector een standaard hoofdtelefoon aansluiting.

http://i9.ebayimg.com/05/i/06/7e/ce/90_1_sbol.JPG

Ligt voor $8 op je deurmat. Ebay nummer 9122717898.

[ Voor 22% gewijzigd door real-doc op 05-04-2006 19:59 ]

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:05
real-doc schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:58:
Wat dacht je van deze dan? Die maakt van je SE connector een standaard hoofdtelefoon aansluiting.

http://i9.ebayimg.com/05/i/06/7e/ce/90_1_sbol.JPG

Ligt voor $8 op je deurmat. Ebay nummer 9122717898.
die gaat niet passen, is voor de k750i/w800 en nieuwer...
maar daar ben ik naar op zoek. ik denk niet dat je de losse stekkertjes zo 1-2-3 kunt vinden...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• xon
Nee het geen wat je liet zien op Ebay is alleen hoofdtelefoon en ik wil ook microfoon. Overigens is die verbinding die je laat zien voor nog veel meer telefoons te krijgen hoor als je even doorzoekt.

Ehmm maar goed nieuws (voor mij dan) ik heb een connector gevonden die ieder moment uit spanje via DHL bij mij wordt afgeleverd.

Het blijkt dat de connector wat betreft ontwerp precies hetzelfde is als die van de T28 of T68i en deze is dus met een beetje zoeken te krijgen. Niet in nederland maar wel in spanje en polen..kost me wel 8 euro verzendkosten maar och..
Pagina: 1