3d video kaart????

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Ik ben nu al een half jaar bezig met wat 3d tekenen. Nu zit ik erover na te denken om een nieuwe videokaart te kopen maar zit ik te twijfelen of ik er iets aan heb om zo'n videokaart te kopen voor 3d tekenen, wat word daarmee versnelt het renderen, of iets anders. Wat heb ik eraan.

thanks anyway mr._Anderson *D

confing Cel II 566 @ 825
196 mb
WinME

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

Nee het renderen wordt er niet bijster sneller op, maar het realtime aspect wel.

Ik zou als ik jou was eerst maar es sparen voor meer RAM, want wat je nu hebt kan echt niet, en een Celly voor dit soort heavy duty.. :P

Dus eerst RAM en proc upgraden (dan gaat renderen ook veel sneller) en dan videokaart.
Dan zou ik een GeForce2 nemen, en die modden naar een nvidia Quadro (gewoon beetje solderen).

Verwijderd

Oh en stap serieus over op een ander OS, win2k bijvoorbeeld, want in win98/millenium heb je toch niets aan >128MB Ram.

winME :r |:(
win2k pro O+ :9 :9~

Verwijderd

Zowieso naar w2k voor stabiliteit, sommige 3D pakketen eisen dit (of een NTFS-partitie) Zorg er ook voor dat je grafische kaart OpenGL ondersteund en heb minimaal een 17" monitor.
Ik heb zelf een Voodoo Banshee videokaart en die is zelf minder geschikt voor 3D applicaties. En verder i.i.g. 256 Mb inderdaad