Toon posts:

[POLL] Wireless USB

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een afstudeeropdracht over WirelessUSB en nu probeer ik een beeld te vormen hoe interessant het is voor de consument.

GoT leek me een prima plek om hier achter te komen dus daarom wil ik graag aan jullie vragen:

Ben je geintresseerd in WirelessUSB?
- zoja, wat zou jij dan graag met WirelessUSB op de markt zien komen?
- zoniet, wat houd je tegen?

Alvast bedankt voor jullie mening

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Heb je toestemming voor dit? Anders kan er wel eens een slotje op komen te hangen ;) .

Maar, Ik zou graag een hele hoop op de markt zien komen met wireless usb, van webcams tot draagbare mp3-jukeboxen die automatisch verbinding maken, of een auto-synchroniserende smartphone als je in de buurt komt :) Dingen die nu al wireless zijn hoeven dan niet( als muizen en tobo's) wat dat zal alleen maar extra kosten met zich meebrengen.

Nadelen zijn o.a. het feit dat er een externe voeding nodig is, de beveiliging, en de stabiliteit.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat is Wireless USB?

(ja, ik kan wel googlen en ja, ik heb er wel vaag iets over gelezen op de frontpage. Maar imo kun je in je topicstart wel wat meer info geven voor de beeldvorming ;))

[edit]
Heb er even wat over gelezen op Wikipedia. Het is idd wel makkelijker als alles draadloos is, maar hoe het met beveiliging zit vraag ik me nog wel af. Met Bluetooth heb je nog dat je apparaten moet pairen, wat op zich wel een redelijke beveiliging is, maar ook omslachtig. Met WUSB heb je dit kennelijk niet, maar hoe wordt dan voorkomen dat iemand met een laptop in de trein ofzo even alle foto's van je digicam haalt of bestanden op je WUSB-stick gaat bekijken?

[ Voor 141% gewijzigd door Palomar op 07-03-2006 16:17 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat dacht je van van tevoren toestemming voor zoiets te vragen :?

Dat betekent niet dat het per definitie niet mag, wel dat je een stuk degelijkere topicstart mag produceren (en die van tevoren ter controle aan een mod voorleggen) waarin je uitlegt (met links naar meer info) wat WUSB is; het feit dat je [POLL] in je titel doet, maar geen poll in de topicstart steekt getuigt alleen al van minimale inzet 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 07-03-2006 17:45 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.