Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
Dus hij crashed voordat je je OS gaat laden ??.Alleen crasht mijn computer daardoor. Het ligt niet aan het besturingssysteem, het is echt mijn computer dat crasht
Mogelijke prob's:
IRQ conflict
Overgeclocked?? -> PCI bus kan dan te snel lopen.
P.S. Meld ook even de rest van je config.
Voeding denk ik persoonlijk niet.
Ik ben een groot DOS-fanaat, maar ook in DOS crasht de computer. En als het OS crasht wil de uitknop op me pc nog wel werken, maar ook nu werkt het niet meer.
Ik heb een SCSI-kaart erin zitten, en ik las dat dat problemen gaf, ik zal zo die bios eens updaten om te kijken wat er dan gebeurt.
Greetz!
Ik heb een SCSI-kaart erin zitten, en ik las dat dat problemen gaf, ik zal zo die bios eens updaten om te kijken wat er dan gebeurt.
Greetz!
In welke PCI slot heb je em geprikt?
Ik heb zelf ook een P3B-F en een PROMISE
En als je die onder je AGP poort in het eerste PCI slot wil doen doet i het niet, ik kon dan nog wel booten, maar in win.
deed i het dan niet meer.
Dus check dat eens of alle kaarten er uit en alleen die Lauwrod en je VGA er in, kijken of i het dan wel doet, en die hotrod op meerdere PCI sloten proberen.
Suc6
Ik heb zelf ook een P3B-F en een PROMISE
En als je die onder je AGP poort in het eerste PCI slot wil doen doet i het niet, ik kon dan nog wel booten, maar in win.
Dus check dat eens of alle kaarten er uit en alleen die Lauwrod en je VGA er in, kijken of i het dan wel doet, en die hotrod op meerdere PCI sloten proberen.
Suc6
May the Force be with You instead of Bill
Raar, ik heb ook een P3B-F en een Promise en die zit gewoon onder het AGP slot en alles draait als een tiet. Zowel Linux, Win98 en BeOS.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Het 1ste PCI slot en de AGP poort gebruiken dezelfde IRQ dacht ik
Kan dus ook van je videokaart afhangen
Kan dus ook van je videokaart afhangen
In het onderste PCI-slot gelijk onder de SCSI-kaart. Dat van die pci-slot onder het AGP-slot wist ik al. Dat slot heeft zelfs een speciale naam maar dat ben ik ff kwijt.
Greetz!
Greetz!
Pagina: 1