[XP][SP2] Laptop random reboots

Pagina: 1
Acties:

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-02 12:52
Ik heb hier ne Medion laptop staan: md41231

Ik heb daar ne reinstall op gedaan van Winxp Prof SP2 en alle benodigde drivers geinstalleerd. Er staat in aparaatbeheer niks met een uitroepteken of zo.
Ik heb speedfan erop staan, en CPU temp geeft 55 graden weer.
Toch heb ik last van random reboots. Kheb met de ultimate bootcd al een paar van die memtestjes een laten passeren maar ze vinden niks. Ben nu nog bezig met die laatste nieuwe memtest.

(Ik had eerst die recovery cd gepakt van den aldi om hem trug naar fabrieksinstellingen te brengen maar da gaf al ne BSOD)

Voor de rest kannek nie veel verzinnen, behalve HD maar kweet nie hoe dak die moet testen aangezien dak nie weet van welke fabrikant die is :s

Iemand suggesties?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welke BSOD melding krijg je?
In dit topic kan je de melding en de betekenins opzoeken: Windows XP en 2000 BSOD guide, vandaaruit kan je verder werken.

Succes

Ey!! Macarena \o/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je proberen begrijpbaar Nederlands te blijven typen? "Ne laptop", "kweet nie hoe dak" etc helpt nou niet echt mee met je topic :)

Verder - idd, ga aan de slag met de BSOD guide maar hou ook vooral in de de gaten dat een rondje memtest heel vaak niet genoeg is om echt uitslag te geven over je netwerk :)

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

eventviewer al bekeken?

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd