Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(OS - XP) Activering Norton Anti Virus werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-04-2024
Een week terug ongeveer ben ik getroffen door een virus (volgens mij) Norton werd namelijk uitgeschakeld en die kan ik niet meer aanzetten. Als ik in mijn taakbalk Norton met de rechter muisknop selecteert dan staat er alleen maar: Info over Norton Internet Security en Help.

Nu moet ik Norton dus opnieuw activeren maar als ik bij het scherm komt waar hij wil verbinden met de server van Norton dan gebeurt er helemaal niks meer. Op het scherm komt dan die zandloper te staan en dan blijft tot in de eeuwigheid.

Ik heb Norton al helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar bij het activeren blijft hetzelfde gebeuren. Omdat ik nu dus ook geen Virussen kan verwijderen zit ik met een groot probleem.
Op dit moment scan ik met Norton (online vanaf de website) mijn PC en hij zit nu al op 35 virussen en trojaanse paarden.

Als Norton trouwens geintergreed word met mijn Outlook (dus emails scanned) dan zie ik dat er om de 2 sec een email verstuurd word naar IETS....
Kan dat misschien de reden zijn waarom Norton niet kan activeren omdat er teveel uitgaande internet verkeer is¿

Ik hoop dat iemand mij kan helpen....

Met vriendelijke groet,

Jeffrey :)

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Jeffrey1985 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:00:
... dan zie ik dat er om de 2 sec een email verstuurd word naar IETS....
Geen oplossing voor je probleem, maar wel een nuttige tip. Ik zou die pc maar even snel van je internet-verbinding los gaan koppelen. Als je straks door je provider wordt geblokkeerd wegens abuse, ben je een eind verder van huis.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

kijk eens in je hosts bestand (c:\windows\system32\drivers\etc\hosts). Mogelijk dat deze is aangepast door een virus zodat Norton niet meer kan updaten.
Als je iedere 2 sec een mailtje verstuurd ziet worden, dan is dat ook niet pluis. Grote kans dat jouw computer dus vrolijk spam of virus mails aan het versturen is.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Jeffrey1985
Bedankt voor de tip in ieder geval ik zou ze even op de hoogte stellen.
En ja er zit een heleboel spam en virussen ze in mijn PC nu maarjah om dat te kunnen verwijderen heb ik toch echt Norton nodig.

Moet ik die hosts openen met kladblok ofzo¿ En hoe kan ik zien als er iets is veranderd.

- - - Trouwens die emailtjes worden gewoon verstuurd....ik heb dus geen outlook ofzo open staan. - -

[ Voor 83% gewijzigd door Jeffrey1985 op 07-03-2006 13:11 ]

Verwijderd

download stinger.exe !

http://vil.nai.com/vil/stinger/

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

hosts open je inderdaad met kladblok. En het valt wel op als er iets in veranderd is. Een lege hosts ziet er als volgt uit:
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding
# moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden
# geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen 
# gescheiden te zijn door ten minste één spatie.
#
# Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra
# regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #.
#
# Bijvoorbeeld:
#
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # bronserver
#       38.25.63.10     x.acme.com              # x clienthost

127.0.0.1       localhost

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Jeffrey1985
Oke dan is het hierbij officieel....mijn hosts is leeg want dat is precies het scherm zoals het er nu uitziet. Heel erg bedankt hiervoor maar wat moet ik nu verder doen.

• aMaZeR
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad.

Heb zelf nog norton 2003. Je moet even in Norton "scan outgoing mail" uitvinken, dan krijg je iig niet die irritante meldingen meer. Daarna HitmanPro erover, en als het goed is is het dan opgelost.

Je moet wel je netwerkkabel laten zitten ivm eventuele updates voor hitmanpro.

[ Voor 17% gewijzigd door aMaZeR op 07-03-2006 13:22 ]

i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME

• Jeffrey1985
Dat scan outgoing mail heb ik al uitgevinkt want dat is totaal niet lekker werken op je pc. Maar dat Stinger is nu ook aan het scannen. En wat doet Hitman Pro als ik vragen mag eigenlijk¿

[ Voor 17% gewijzigd door Jeffrey1985 op 07-03-2006 13:20 ]

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

als een week geleden je activering terug op non-actief is gezet dan komt dat omdat je een illegale versie rolt.

Aunt bunny is coming to get me!

• aMaZeR
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Jeffrey1985 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:20:
Dat scan outgoing mail heb ik al uitgevinkt want dat is totaal niet lekker werken op je pc. Maar dat Stinger is nu ook aan het scannen. En wat doet Hitman Pro als ik vragen mag eigenlijk¿
hitmanpro bestaat uit diverse anti-spam, anti-virus proggies die ie achterelkaar uitvoert. Mijn ervaringen zijn zeer positief!

i7-7700K @ 5GHz (wc) | ASUS Maximus IX APEX | 2x8GB G.Skill Trident Z | Asus 1080 ti | Seasonic 750w PRIME

• Jeffrey1985
iH8 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:23:
als een week geleden je activering terug op non-actief is gezet dan komt dat omdat je een illegale versie rolt.
Ik heb de ORIGINELE LEGALE VERSIES VAN NAV en NSW....sjjeesss zeg dan niks aub wil je. Ik weet zelf oo heus wel wanneer zoiets gebeurt maar ik zoek een oplossing en geen loze domme berichten van mensen die zich vervelen.

Maar het kwam omdat ik een virus kreeg en DIE schakelde NAV uit en na mijn herinstall moet je activeren en dat gaat niet meer.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Jeffrey1985 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:20:
Kijk eens op HitManPro.nl? Daar staat volgens mij goed uitgelegd wat het inhoudt. ;) Dat had je overigens ook zelf kunnen realiseren voor je de vraag hier stelde.

Ik merk eigenlijk nogal weinig inzet vanuit jouw kant Jeffrey1985, lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door over wat we van je verwachten voor je hier vragen komt stellen. Daarnaast bieden de stickies in Beveiliging & Virussen ook nog een hoop relevante informatie (/tools). Ik zou je dan ook willen adviseren om die nog eerst eens door te lezen voor je hier van zulke vragen stelt. ;)
Jeffrey1985 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:27:
[...]

Ik heb de ORIGINELE LEGALE VERSIES VAN NAV en NSW....sjjeesss zeg dan niks aub wil je. Ik weet zelf oo heus wel wanneer zoiets gebeurt maar ik zoek een oplossing en geen loze domme berichten van mensen die zich vervelen.
offtopic:
En dat mag je in het vervolg ook wat genuanceerder plaatsen. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door pasta op 07-03-2006 13:30 ]

Signature

• Jeffrey1985
Ik heb alles geprobeerd wat hierboven staat maar het heeft allemaal niks geholpen. Als ik nog steeds NAV wil activeren dan loopt het activatie programma vast.

[ Voor 183% gewijzigd door Jeffrey1985 op 07-03-2006 15:24 ]

• Jeffrey1985
Ik heb net gebelt met Norton en ze kunnen er niks aan doen zeggen ze. Het probleem is bij hun niet bekend en kunnen mij dus niet helpen.

Misschien dat iemand van jullie het ooit heeft meegemaakt dat het scherm blijft hangen bij de activering ervan. Als er geen andere oplossing is dan moet ik denk ik maar een andere Norton kopen of eerst proberen als de illegale versie wel geactiveerd kunnen worden.

Alle programma's hebben zn stuk of 300 spyware dingen weggehaald die allemaal nadat Norton was uitgeschakeld op me pc geinstalleerd zijn. Ook zaten er 36 virussen in waar er meer en deel Trojaanse paarden en Backdoors waren.

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Norton eraf gooien, register schoonmakenen easycleaner of iets dergelijk en OF norton er terug opzetten OF als ie bijna vervallen is voor een andere antivirusscanner kiezen (Kaspersky bvb).
Werkt dit niet? Format C (de oeroude oplossing voor Windows)

• Jeffrey1985
Nou een format dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Omdat Norton niet wil activeren ga ik geen format doen. Maar Norton heb ik al een aantal keer geunistalled en hij blijft steken op die activatie proces en volgens mij heeft het echt te maken met een virus die dwars zit te doen.

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Jeffrey1985 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:27:
[...]

wat nou zeg dan niets? 1/2 weken terug heeft norton een update uitgebracht waarna alle illegale gebruikers opnieuw mochten activeren. vond mijn opmerking nog niet eens zo vreemd. het was een opmerking geen beschuldiging schreeuwerd. chill out en veel succes.

Aunt bunny is coming to get me!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Jeffrey1985 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:44:
Nou een format dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Omdat Norton niet wil activeren ga ik geen format doen. Maar Norton heb ik al een aantal keer geunistalled en hij blijft steken op die activatie proces en volgens mij heeft het echt te maken met een virus die dwars zit te doen.
Zet er dan een andere virusscanner op, dat een virus norton uitgeschakeld heeft in de eerste plaats zegt al veel.

Verwijderd

Bij de configuratie van Hitman Pro moet je naar antivirus klikken, en dan NOD32 aan vinken.En dan nogmaals cleanen.Dit antivirus progje is een trail versie... maar haalt wel de virussen voor even van je pc, daarna naar symantec site en norton remover downloaden, Norton verwijderen en er op nieuw opzetten.
Pagina: 1