Sounblaster 1024, Stereo Line-in?

Pagina: 1
Acties:

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Sorry voor deze newbie vraag. Maar ik kom er echt niet uit. Kan iemand mij aub vertellen of de oude sounblaster live (1024) een stereo line-in heeft??

Wordt mij namelijk verteld dat veel onboard/oude kaarten alleen mono in hebben?
Bedankt voor de opheldering!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 15:59
Geen idee wie je dat verteld heeft, maar het is onzin. Ook oude geluidskaarten en onboard meuk hebben gewoon stereo inputs. De oude SB16 en de SB AWE32 die ik hier heb hebben het ook, dus die Live van jou zal zeker een stereo input hebben.

Punctuality is the politeness of kings

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Een Line-In is Stereo, een Mic-In is mono

Ey!! Macarena \o/

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
thanks voor de reply jongens.
Het hele verhaal gaat over het feit of deze kaart geschikt is voor een bepaald foot controller (rig kontrol) van native instruments.

uit die footcontroller komen namelijk 2 outputs.
1. De gitaar
2. De controller data/sound voor de foot controller.

Dit moet vervolgens in de soundcard. Maar of dit nou samengaat in 1 kabel of 2 aparte.....

Nou roept de een dus dat je daar 1 stereo line-in voor nodig hebt en de ander dat je 2 line-ins moet hebben.
Maar dit is natuurlijk offtopic gelul wat jullie waarschijnlijk ook niks zegt aangezien het een specifiek audio instrument is. Maargoed ik ben weer even een stap wijzer... onwijs bedankt.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 11:29
timbels schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:54:
thanks voor de reply jongens.
Het hele verhaal gaat over het feit of deze kaart geschikt is voor een bepaald foot controller (rig kontrol) van native instruments.

uit die footcontroller komen namelijk 2 outputs.
1. De gitaar
2. De controller data/sound voor de foot controller.

Dit moet vervolgens in de soundcard. Maar of dit nou samengaat in 1 kabel of 2 aparte.....

Nou roept de een dus dat je daar 1 stereo line-in voor nodig hebt en de ander dat je 2 line-ins moet hebben.
Maar dit is natuurlijk offtopic gelul wat jullie waarschijnlijk ook niks zegt aangezien het een specifiek audio instrument is. Maargoed ik ben weer even een stap wijzer... onwijs bedankt.
Eigenlijk moet je 2 line in aansluitingen hebben maar je kunt het inderdaad met 1 stereo line in ook bereiken.