[XP] Installeren met behoud van programma's mogelijk*

Pagina: 1
Acties:

• mina_1985916
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
een klant van ons bedrijf heeft een pc die hij opnieuw wilt installeren omdat er problemen mee zijn maar hij wil niet na de installatie zijn programma;s kwijt raken die hij nu gebruikt.

dus nu is mijn vraag is er een mogelijk om windows xp opnieuw te installeren met behoud van programma's?

herstel punt terugzetten is geen optie voor hem.

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 20:53
Het enige wat je volgens mij kunt doen is automatisch systeemherstel metbehulp van de installatie cd.

[ Voor 19% gewijzigd door harry64 op 07-03-2006 12:27 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:26
Eenvoudig gezegd : neen
Moeilijk gezegd :Ja

- neen, omdat er problemen met zijn kan je nooit opnieuw alles goed terugzetten zonder het probleem terug te zetteb

- ja, als je weet welke registerkeys en dll's het progamma nodig heeft kan je sommige terugzetten zonder te veel poeha. Maar bijvoorbeeld een office terugzetten zonder installatie? Ik verzeker je dat je daar wel even beizg met bent!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Je kan een 2e partitie aanmaken en daar een nieuwe windows op installeren. Je behoud dan alle bestanden, alleen zal niet elk programma werken. Sommige wel, maar een echte oplossing vind ik dit niet :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volgens mij staat hier een hele uitleg over in de Windows Operating Systems FAQ ? :)