Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
demon NL
demon UK
SID megaserver
demon UK
SID megaserver
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Goede servers:
Wanadoo
Demon NL/UK
Cybercomm
Xanadu
Campusservers
enz enz.
Ik speel het liefst met FF aan, dat is realistischer. Alleen krijg je dan wel van die lame tk'ers. Gisteren ging de Vip in oilrig mij lopen kniven, terugschieten kan dan niet anders verlies je de ronde. Dat is dus wel erg irri. Maar met een goed team is FF aan leuker.
Wanadoo
Demon NL/UK
Cybercomm
Xanadu
Campusservers
enz enz.
Ik speel het liefst met FF aan, dat is realistischer. Alleen krijg je dan wel van die lame tk'ers. Gisteren ging de Vip in oilrig mij lopen kniven, terugschieten kan dan niet anders verlies je de ronde. Dat is dus wel erg irri. Maar met een goed team is FF aan leuker.
de [LL] servers roelen. daar komen steeds dezelfde lui en dat is wel leuk, want op gamepoint of demon zie je steeds weer anderen. helaas komen ook op deze servers veel duitsers
Verwijderd
GoT servers ufcurz:)
62.250.6.14:27017
:27027
:27047(bookable)
[GoT]-D-Fens-
(ff aan, staat ook aan @ de GoT servers)
62.250.6.14:27017
:27027
:27047(bookable)
[GoT]-D-Fens-
(ff aan, staat ook aan @ de GoT servers)
kijk ff op http://www.theclq.com
daar staan de beste servers voor lots of gamez :):)
daar staan de beste servers voor lots of gamez :):)
Hoeveel mensen kunnen er op die sid megaserver, net zoveel als bij de megagame van Demon? Daar konden er namelijk 32 op!!Op dinsdag 23 januari 2001 11:22 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
demon NL
demon UK
SID megaserver
SID megaserver is 20 man max, FF staat aan is van een Zweeds bedrijf, wier personeel d SID clan heb opgericht, en op een bedrijfsserver deze CS server hebben draaien, op de vette inet verbinding van de baas, (dit met toestemming) FF staat, cheaten wordt keihard bestraft met een permban en als je meer dan 5 minuten idle bent wordt je gekicktOp dinsdag 23 januari 2001 15:31 schreef Kaas het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen er op die sid megaserver, net zoveel als bij de megagame van Demon? Daar konden er namelijk 32 op!!
ding is lekker snel en er wordt geod aan teamplay gedaan
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Barrysworld servers heersen. Jammer alleen dat ze uit de lucht gaan 
Nu zit ik op de demon en GoT servers te klieren. Beetje afkikken van barrysworld. In ieder geval geen gamepoint servers want daar heb ik last van gare pings met kabelmodem
Nu zit ik op de demon en GoT servers te klieren. Beetje afkikken van barrysworld. In ieder geval geen gamepoint servers want daar heb ik last van gare pings met kabelmodem
Verwijderd
zwaar van de kaart natuurlijk 
cs.zvdk.nl:27075
errug lekkere server, FF on, soms beetje strenge admins, ook wel 1 domme admin maar daar trek ik niet te veel mijn bek over open
cs.zvdk.nl:27075
errug lekkere server, FF on, soms beetje strenge admins, ook wel 1 domme admin maar daar trek ik niet te veel mijn bek over open
Hoezo, ben jij een van hun dan?? 
Ik speel meestal op de servers van Wish, of die van Demon. Jammer genoeg schiet de Tweakers.net server niet echt op.
Ik speel meestal op de servers van Wish, of die van Demon. Jammer genoeg schiet de Tweakers.net server niet echt op.
Verwijderd
Kijk dat kan ik dus niet gaan zeggen slimmerd, ik ken de meesten namelijk, en dan wordt'ie weer boos, al wordt er soms wat snel gekickt vind ik, jij bent vast een admin heOp dinsdag 23 januari 2001 17:45 schreef Kaas het volgende:
Welke admin is volgens jou een beetje dom dan?
Wil graag op GoT spelen, maar zit bijna altijd vol, net als gamepoint en demon de laatste tijd, word tijd dat er een paar servers bijgezet worden.
Ik denk dat die gameservers niet erg veel bandbreedte kosten (ik zie een upload van 2/3 kb en een download van 5 kb/s)
Ik denk dat die gameservers niet erg veel bandbreedte kosten (ik zie een upload van 2/3 kb en een download van 5 kb/s)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Pagina: 1