Ben de laatste tijd een beetje op de urbantoer gegaan. Laatste 7 dagen ben ik minstens 1 maal per dag op pad gegaan, dus ik heb nog wat te posten, maar 't Urban-werk is 't leukste.
Allereerst moest ik Droste-locatie nog eens overdoen. Ditmaal wel gewapend met een statief kwam ik erachter dat 't pand "bewaakt" was, en het hek goed dicht (behalve bij de beakingspost ak caravan
). Langs de brug zat er echter een gat in het hek, dus daar doorheen, en 't gebouw naar binnen gesneakt. Super creepy gebouw, 't gebouw leeft gewoon, je denkt constant dat er mensen aanwezig zijn, dus dat belet je te fotograferen (heb me zelfs 20 minuten verstopt omdat ik dacht dat bewakingsgast alles grondig aan 't controleren was
). Ik dacht dat ik wel wat aardigs had geschoten, maar thuis aangekomen viel 't wat tegen.
Na wat geresearched ('s nachts bezocht) te hebben, kon ik eergisteren (zondag), ook m'n 2de pand bezoeken. Klein maar fijn zullen we zeggen, erg fijne locatie. Helaas was ik m'n statiefkop vergeten, maar ondanks dat zeer leuke resultaten in 45 minuten.
Ten slotte gisteren wat "research" gedaan rond industrieterrein ten noorden van het centrum van Delft. Ik zag zaterdag dat 'r wat werd gesloopt bij DSM (of Calvé), maar kon geen goede doorgang vinden (ook te goed beveiligd), maar wel wat afgeschoten
Alles gemaakt met 300D+kitlens
Droste revisited
1.

2.

3. Ritual

4. Komt iets te hard eruit na USM, wellicht nieuwe versie posten (?)

Urbanlocatie
5. Who cares about rule-of-thirds? Gewoon lekkere foto imo (beetje RAILS-achtig...). 't Gaas voegt opvallend genoeg ook echt wat toe. Komt groot beter tot z'n recht.

6.

7.

8.

9.

10. On the Catwalk? Misschien had ik boven en rechts iets af kunnen croppen, had 't echt zo die indrukt gehad...

Industrieterrein Delft
11.

12. Bedankt voor de fijne kleurtjes gebouw

Wil graag weten welke de beste is/zijn, en commentaar is ook altijd meer dan welkom
• Ja, ik ben enigzins portret-formaat-freak. Ik schiet gewoon wel 50/50 portret/landschap...
• Op foto 2 na, geen nabewerking anders dan RAW-converter.
• Geen borders dit keer, maar wel een simpel naampje. Dat 't irritant is zal wel zo zijn, moet toch iets...
• More to come...
Allereerst moest ik Droste-locatie nog eens overdoen. Ditmaal wel gewapend met een statief kwam ik erachter dat 't pand "bewaakt" was, en het hek goed dicht (behalve bij de beakingspost ak caravan

Na wat geresearched ('s nachts bezocht) te hebben, kon ik eergisteren (zondag), ook m'n 2de pand bezoeken. Klein maar fijn zullen we zeggen, erg fijne locatie. Helaas was ik m'n statiefkop vergeten, maar ondanks dat zeer leuke resultaten in 45 minuten.
Ten slotte gisteren wat "research" gedaan rond industrieterrein ten noorden van het centrum van Delft. Ik zag zaterdag dat 'r wat werd gesloopt bij DSM (of Calvé), maar kon geen goede doorgang vinden (ook te goed beveiligd), maar wel wat afgeschoten
Alles gemaakt met 300D+kitlens
Droste revisited
1.

2.

3. Ritual

4. Komt iets te hard eruit na USM, wellicht nieuwe versie posten (?)

Urbanlocatie
5. Who cares about rule-of-thirds? Gewoon lekkere foto imo (beetje RAILS-achtig...). 't Gaas voegt opvallend genoeg ook echt wat toe. Komt groot beter tot z'n recht.

6.

7.

8.

9.

10. On the Catwalk? Misschien had ik boven en rechts iets af kunnen croppen, had 't echt zo die indrukt gehad...

Industrieterrein Delft
11.

12. Bedankt voor de fijne kleurtjes gebouw

Wil graag weten welke de beste is/zijn, en commentaar is ook altijd meer dan welkom
• Ja, ik ben enigzins portret-formaat-freak. Ik schiet gewoon wel 50/50 portret/landschap...
• Op foto 2 na, geen nabewerking anders dan RAW-converter.
• Geen borders dit keer, maar wel een simpel naampje. Dat 't irritant is zal wel zo zijn, moet toch iets...
• More to come...
[ Voor 11% gewijzigd door inquestos op 10-03-2006 11:30 . Reden: Host verandert (1 GB aan transfer..), hopelijk blijven ze 't doen ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58