Geen geluid uit Hauppauge...

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-08 18:20
Hej..

Kheb een klein probje met mijn Hauppauge (WinTV Go). Ik zit nu nl. in Engeland en probeer die unit aan te stralen.. In Nederland werkte het allemaal fijn en geen problemen, maar hier krijg ik qua geluid alleen maar ruis. Terwijl de beelden toch redelijk over komen..

Iemand suggesties?

Verwijderd

euhmz waarschijnlijk heb je hier wel aan gedacht, maar heb je bij de kanalenscan wel de goeie signalen gekozen? Ik weet niet of dat anders is in Engeland, maar ik denk haast van wel.

• Jasper
Ja hier heb ik inderdaad aan gedacht. Aangezien ik niet precies (ik ben zo technisch ;)) wist welke ik moest hebben, heb ik maar gewoon op alle signalen
gezocht.. En ook op allemaal getest.. Maar bij geen een heb ik geluid.. :(

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 20:04
Engeland is PAL-I. De geluidsdrager is 6MHz verwijderd van de beelddrager. Band: UHF

Grtz, Muyz

• Jasper
Nu wordt het wel een beetje ingewikkeld! ;)

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 20:04
Ik heb bij m'n Miro kaart een TV applicatie waar ik het signaaltype kan instellen, dus PAL-BG, PAL-I etc. In Engeland moet dit volgens mijn info PAL-I zijn. Als je dit dus instelt en je hoort nog steeds niks, dan weet ik het ook niet (tenzij je je volume te laag hebt staan of zoiets lulligs ;))

Grtz,
Muyz

• Jasper
Bij mijn hauppauge kan je ook diverse signaaltiepes instellen ja.. Maar helaas nog steeds geen geluid.. Uhjm.. Ja wel geluid, maar dan alleen ruis.. Da's het vervelende..

Thx so far!
Pagina: 1