Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:28
Recent ben ik hier, tenminste dat dacht ik, een website tegengekomen waarop je anonieme reviews/meningen van (ex)medewerkers over een bedrijf kunt lezen. Het was een Nederlandse site maar googlezoekkunsten en mijn internet geschiedenis laten het helaas afweten.

Heeft iemand een idee welke site ik bedoel? :)

[ Voor 11% gewijzigd door MarcyDarcy op 07-03-2006 01:09 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je anoniem mensen en ondernemingen publiekelijk zwart wil maken ben je, naar mijn idee, totaal fout bezig. Al zou ik die site weten, had ik het overigens niet verteld.

Ey!! Macarena \o/

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgens mij bedoel je www.indewandelgang.nl en die site is echt te kansloos imo. Bedoel, het is leuk als mensen hun mening kwijt kunnen, maar censuur kennen ze niet en wat moderatie is toch wel op zijn plaats. Gelukkig is de site ook nooit een succes geworden. En hoe groot de klootzak ook mag zijn voor wie werkte.. zeggen dat het mooi is doordat iemand door God gestraft is omdat zijn vader is overleden... dat gaat er bij mij niet in. Bij de eigenaren van de site wel schijnbaar omdat het er al jaren op staat.

Kortom, je kunt er heen surfen maar verwacht geen leuke dingen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Inderdaad, wat een waardeloos concept. Iedereen kan bedenken dat alleen mensen die hun gal willen spuwen daar zullen posten en dat er van nuance dan weinig sprake zal zijn.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:28
Jep die site bedoelde ik. Jullie hebben beiden gelijk en uiIteraard kun je de meeste reacties daar met een korrel zout nemen; ontevreden ex-werknemer en voila een negatieve beoordeling. Of medewerkers die juist een positief beeld ervan willen scheppen.

[ Voor 13% gewijzigd door MarcyDarcy op 07-03-2006 01:39 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

MarcyDarcy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 01:39:
Jep die site bedoelde ik. Jullie hebben beiden gelijk en uiIteraard kun je de meeste reacties daar met een korrel zout nemen; ontevreden ex-werknemer en voila een negatieve beoordeling. Of medewerkers die juist een positief beeld ervan willen scheppen.
Het probleem is dat zoiets erg naar het negatieve neigt. Zoals ik een site als kieskeurig.nl teveel naar het positieve vindt neigen. Mensen hebben 1000 euro betaald voor hun goodie en willen graag vertellen hoe blij ze zijn. Maar bij elk bedrijf is wel wat aan de hand (denk ik) en ik vind het vrij typerend hoe ver mensen dan gaan in het afzeiken op een dergelijke site. Je kunt het er niet leuk hebben gevonden, je kunt beroerd op straat gegooid zijn.. maar het verhaal wat je dan op een dergelijke site leest is zo eenzijdig dat je er gewoon echt niets mee kan, kortom nut 0,0. Was anders geweest als er veel meer reacties per bedrijf waren, dan had je wellicht een wat beter plaatje gehad van het hoe en wat binnen een bedrijf. Zoals het er nu bij ligt gaat het in ieder geval nergens over. Ik kan me best voorstellen dat er bij sommige ex medewerkers frustratie is over de manier waarop ze behandeld zijn, maar goed, dat komt overal voor. Wat je er niet uit haalt is de sfeer/bedrijfscultuur en voor mijn gevoel is het, hoewel ook niet objectief, het nuttiger zoiets gewoon te vragen tijdens een sollicitatie.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1