[Probleem]met Speed-link medusa 5.1

Pagina: 1
Acties:

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb een probleem met mijn Speed-link medusa...
Elke keer als ik een spel opstart (in windows heb ik het niet) gaat mijn mic vaag doen. Als ik wil gaan praten (ventrilo) horen mijn teammaten meer de gamesound dan mij zelf. Ik heb al zitten zoeken, schijnt in mijn geluidskaart te zitten.. ik heb een on-board geluidskaart die op het moederbord Asus A8n-E zit. (Realtek ALC850)

[ Voor 18% gewijzigd door iro op 07-03-2006 11:33 ]

Specs pc

• iro
Iemand suggesties of oplossingen?

[ Voor 30% gewijzigd door iro op 07-03-2006 11:42 ]

Specs pc

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:36
Ik heb een creative kaartje en ken dat probleem na installatie van de kaart zelf. Even checken of wat men hoort (geen flauw idee of dat ook zo heet bij andere kaarten) uit staat. Deze sluist je gamegeluid door naar je maten.

• iro
Looner schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:53:
Ik heb een creative kaartje en ken dat probleem na installatie van de kaart zelf. Even checken of wat men hoort (geen flauw idee of dat ook zo heet bij andere kaarten) uit staat. Deze sluist je gamegeluid door naar je maten.
ze horen zeg maar wat ik ook hoor, net of ik 2 boxen heb. heel vaag.. ik ben terug gegaan naar de zaak waar ik em heb gekocht, ik mag deze inruilen voor een USB-headset (wel wat bijbetalen) daar zit namelijk al een geluidskaart in :)

Specs pc

• Looner
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:36
o hehe beetje onhandige zin van mij :) "Wat men hoort" is een optie op mn kaartje die het geluid wat over de boxjes komt ook doorgespeeld word naar de personen waarmee je in verbinding staat. Zet "wat men hoort" op 0 en het probleem zou volgens mij verholpen moeten zijn