Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Niemand? Shit zeg. Philips wil ook al niet antwoorden...
Nou ja, ik bedoel eigenlijk gewoon die geluidskaartjes die zo goed uit de tests kwamen... Hoewel ik die tests niet heb gezien, is iedereen er heel positief over, maar hij is nergens te krijgen. A3D en EAX 1.0 en 2.0 op een kaart en dan ook nog goede prestaties... Ideale kaart toch?
en niet te vergeten Q-sound
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Ik ben ze in nederlang nogniet tegen gekomen.
In america zijn ze al wel te krijgen.. (zie www.pricewatch.com). Zit ook op die kaartjes te w88, en als het nog lang gaat duren koop ik em gewoon wel in america.
In america zijn ze al wel te krijgen.. (zie www.pricewatch.com). Zit ook op die kaartjes te w88, en als het nog lang gaat duren koop ik em gewoon wel in america.
blaat? BLAAAAAAAAT!
Ik vind het echt heel slecht van Philips dat ze de europese markt niet opgaan met die kaartjes, bovendien: waarom geven ze niet gewoon antwoord?
Ik mailde ze een jaar of 5 geleden met het idee dat ze wel eens een MP3-CD speler op de markt mochten brengen en toen waren ze er na een paar uur al bij... Niet dat ik wil beweren dat ding uit te hebben gevonden hoor, ze waren er al mee bezig
Nou ja, gewoon effe afwachten dus maar, euhm... Wat houdt Q-sound eigenlijk in? Of zal ik maar een nieuwe topic openen. En hoe heten die kaartjes nou echt?
Ik mailde ze een jaar of 5 geleden met het idee dat ze wel eens een MP3-CD speler op de markt mochten brengen en toen waren ze er na een paar uur al bij... Niet dat ik wil beweren dat ding uit te hebben gevonden hoor, ze waren er al mee bezig
Nou ja, gewoon effe afwachten dus maar, euhm... Wat houdt Q-sound eigenlijk in? Of zal ik maar een nieuwe topic openen. En hoe heten die kaartjes nou echt?
Ben ook erg benieuwd naar dit speeltje!
En wacht nog met het kopen van iets anders. Philips maakt heel mooi spul vindt ik.
En wacht nog met het kopen van iets anders. Philips maakt heel mooi spul vindt ik.
diskeltische lurker
Ze heten respectievelijk Acoustic Edge, Seismic Edge en Rythmic Edge voor de zes-, vier- en tweekanaals uitvoering van deze geluidskaartjes.
Je kan informatie vinden op http://www.philipsusa.com en dan onder /pc peripherals/soundcards .
Uiteraard wil iedereen die zeskanaals, want gezien de reviews en features moeten het echt beesten van kaarten zijn...
Gr. T.
Je kan informatie vinden op http://www.philipsusa.com en dan onder /pc peripherals/soundcards .
Uiteraard wil iedereen die zeskanaals, want gezien de reviews en features moeten het echt beesten van kaarten zijn...
Gr. T.
NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard
Pagina: 1